کد خبر : 1247132 | 27 خرداد 1394 ساعت 16:45 | 22.4K بازدید | 1 دیدگاه

در مصاحبه با رادیو CRC

موجی: قهرمانی اروپا هم آنچلوتی را نجات نمیداد

لوچانو موجی، مدیر جنجالی سابق یوونتوس، در مصاحبه ای رادیویی فاش ساخت که پرز به او گفته بود آنچلوتی را حتی در صورت قهرمان کردن رئال در اروپا نیز اخراج خواهد کرد.

موجی: قهرمانی اروپا هم آنچلوتی را نجات نمیداد
به گزارش "ورزش سه"،کارلو آنچلوتی چندی پیش به دلیل عدم توفیق در قهرمان کردن رئال در فصل 2014-2015 و رقم زدن فصلی بدون جام، از این باشگاه اخراج شد و رافا بنیتس جانشین وی شد. لوچانو موجی اما در مصاحبه ای رادیویی فاش ساخت که آنچلوتی تحت هر شرایطی از رئال اخراج می شد.
او گفت:" پرز از مدت ها قبل از رسمی شدن اخراج آنچلوتی، به من گفته بود که او را اخراج خواهد کرد. پرز گفت که حتی اگر رئال قهرمان اروپا هم شود آنچلوتی برای فصل بعد شانسی نخواهد داشت و بنیتس جایگزین وی خواهد شد. انتخاب بنیتس از ماه ها قبل مشخص بود. با وجود اینکه بسیاری مخالف این تصمیم پرز بودند."

موجی سپس به انتقاد از بنیتس پرداخت و گفت:" بنیتس در ناپولی نتوانست مرا به این متقاعد کند که مربی بزرگی است. او با بازیکنان شاخص تیمش به مشکل برخورد کرد. در ناپولی او نتوانست با همشیک کنار بیاید و او را به یک نیمکت نشین بدل کرد. نتیجه همین لجبازی های او، پنجم شدن ناپولی بود.البته مدیریت باشگاه نیز با جذب بازیکنان متوسط که به نظر ستاره می آمدند، مقصر بود."

دیدگاه‌ها