کد خبر : 1248381 | 03 تیر 1394 ساعت 12:12 | 83.8K بازدید | 19 دیدگاه

می خواهم راحت تر به تیم ملی برسم

انصاری: همیشه یک استقلالی بوده ام

بازیکن جدید استقلالی ها می گوید در نیم فصل هم از استقلال پیشنهاد اما به دلیل قرارداد با گسترش فولاد نتوانست به این تیم بیاید.

انصاری: همیشه یک استقلالی بوده ام
به گزارش "ورزش سه"، جابر انصاری در رابطه با عقد قرارداد با تیم استقلال گفت: من یک استقلالی هستم و به خاطر همین موضوع به این تیم آمدم، از اولین روز شروع تمرینات هم حاضر خواهم شد تا بتوانم با تیم به هماهنگی کامل برسم، من چندبار به تیم ملی دعوت شده ام اما امیدوارم این بار بتوانم با بازی هایی که انجام می دهم خودم را کاملا به آقای کی روش نشان دهم و بتوانم در ترکیب نهایی تیم ملی حضور داشته باشم. بهرحال از استقلال راحت تر می توان به تیم ملی دعوت شد.

وی در رابطه با رقم قرارداد خود با این تیم و همینطور طلب باقی مانده از تیم گسترش فولاد گفت: در مورد رقم قرارداد چیز خاصی نمی توانم بگویم چراکه مدیربرنامه هایم در این رابطه صحبت کرد و به نتیجه نهایی رسید و من فقط برای امضای قرارداد آمدم. از گسترش نیز هنوز طلب دارم، انشالله به زودی برای تسویه حساب آن اقدام خواهم کرد.

انصاری در رابطه با پیشنهاد نیم فصل استقلالی ها به این بازیکن گفت: بله آن موقع هم پیشنهاد داشتم اما به دلیل اینکه با تیم گسترش فولاد قرارداد داشتم نمی توانستم به استقلال بپیوندم اما خوشحالم که در حال حاضر این اتفاق افتاد و تواستم به عضویت استقلال دربیایم.

دیدگاه‌ها