کد خبر : 1248963 | 06 تیر 1394 ساعت 14:30 | 81.3K بازدید | 8 دیدگاه

ادعای کادنا کوپه

درخواست رونالدو از راموس برای ماندن در رئال

سرخیو راموس را بسیاری نزدیک به در خروجی باشگاه رئال مادرید می بینند اما تلاش ها برای راضی کردن او به ماندن در این باشگاه آغاز شده است.

درخواست رونالدو از راموس برای ماندن در رئال
به گزارش "ورزش سه"، چند روزی است که تنش ها در رئال مادرید بخاطر اعلام جدایی راموس افزایش یافته است. هواداران و حتی هم تیمی های راموس نگران جدایی این بازیکن ارزشمند هستند؛ کاپیتان دوم رئال که وزنه ای سنگین در جمع کهکشانی ها محسوب می شود.

مشکلات مالی بر سر تمدید قرارداد، مهمترین علت به بن بست رسیدن مذاکرات عنوان شده است. پس از تماس تلفنی فلورنتینو پرز، رئیس باشگاه رئال مادرید با راموس برای دعوت او به آرامش و امیدوار کردن او به از سر گرفته شدن دور جدید مذاکرات، شب گذشته کریستیانو رونالدو که این روزها در شهر میامی مشغول گذراندن تعطیلات خود است نیز با راموس تماس گرفته و با او دقایقی صحبت کرده است.

به ادعای کادنا کوپه، رونالدو در این تماس تلفتی به راموس گفته است که تحت هر شرایطی و از هر تصمیم او حمایت خواهد کرد ولی از او درخواست کرده در رئال مادرید بماند و حتی المقدور از این تیم جدا نشود. او به راموس گفته است که رئال مادرید بدون او چیزی کم خواهد داشت و اینکه حضور او در رئال برای پیشبرد اهداف باشگاه تا چه اندازه حیاتی است.

راموس همراه کاسیاس و رونالدو، مهمترین بازیکنان رئال مادرید محسوب می شوند. بازیکنانی که تاثیر زیادی در رختکن روی سایر بازیکنان بخصوص جوانان و تازه واردها دارند. رونالدو به همین دلیل نگران وضعیت راموس و جدایی او از رئال مادرید است. باید دید در چند روز آینده چه اتفاقاتی رخ خواهند داد. تا به امروز منچستریونایتد دو پیشنهاد برای جذب راموس به رئال مادرید ارائه داده که اولی رد شده و دومی تحت بررسی قرار دارد.

دیدگاه‌ها