کد خبر : 1249435 | 08 تیر 1394 ساعت 18:51 | 34.7K بازدید | 0 دیدگاه

اسدی: این رأی عین حقیقت است

دبیرکل فدراسیون فوتبال در مورد رأی اعلام شده علیه تیم راه‌آهن گفت: در واقع در فدراسیون عزمی وجود دارد تا دیگر مقابل تخلفات مماشات نشود و بر همین اساس مقابل اشتباهات دیگر مصلحت‌اندیشی وجود نخواهد داشت.

اسدی: این رأی عین حقیقت است
علیرضا اسدی در مورد رأی اعلام شده در خصوص دیدارهایی که راه‌آهن از مارتین موتومبا بازیکن آفریقایی استفاده کرده و این دیدارها 3 بر صفر به نفع حریفانش شده است؛ آیا با این وضعیت راه آهن به لیگ دسته اول سقوط خواهد کرد،‌گفت: این رأی دیگر تفسیر ندارد. در واقع این حکم قضاست و حکم قضا تأثیرات خاص خود را می‌گذارد و نیاز به تفسیر ندارد.

به گزارش فارس، وی ادامه داد: در واقع در فدراسیون عزمی وجود دارد تا دیگر مقابل تخلفات مماشات نشود و بر همین اساس مقابل اشتباهات دیگر مصلحت‌اندیشی وجود نخواهد داشت.

اسدی در پاسخ به این سوال که چرا در فاصله کمی تا آغاز رقابت‌های لیگ برتر این اتفاق افتاده است،‌گفت:‌ بحث مدت زمان و یک ماه و دو ماه مطرح نیست بلکه باید تمام زوایای اتفاقی که می‌افتاد را بررسی می‌کردیم تا یک رأی کامل و بدون نقص صادر شود.

دبیرکل فدراسیون فوتبال در مورد اینکه چرا معمولا احکامی که صادر می‌شود تا این اندازه در دفتر دبیرکل‌های فدراسیون باقی می‌ماند، گفت: در مورد گذشته نمی‌خواهم صحبت کنم اما اصولا در مورد بحث راه‌آهن حکمی صادر نشده بود ضمن اینکه همه می‌دانند هیچ حکمی در دفتر من 10 الی 15 ثانیه بیشتر باقی نمی‌ماند.

وی در مورد اینکه آیا کشوی جادویی زمان دبیرکل قبلی همچنان در دفتر وی وجود دارد یا خیر،‌گفت:‌چنین بحثی اصلا صحت ندارد و هیچ کشوی جادویی در کار نیست و همه به این موضوع واقفند. ضمن اینکه بیشترین مدتی که رأی در دفتر من می‌ماند شاید یک روز کاری باشد.

اسدی گفت: به هیچ وجه اینطور نیست که می‌گویید و نامه و حکم در اتاق من اصلاً نمی‌ماند به سرعت اتفاق می‌افتد و نمونه‌اش هم بحث همین رأیی بود که اعلام شد.

وی افزود: این رأی هیچ مصلحتی در آن نیست و عین حقیقت است و هر کسی هم هر طور می‌خواهد از آن تفسیر کند و ما فقط حکم را اجرا کردیم.

دیدگاه‌ها