کد خبر : 1251416 | 20 تیر 1394 ساعت 11:57 | 43.6K بازدید | 27 دیدگاه

راه بازگشتی برای مغضوبین وجود ندارد

تشکری: آماده‌ام اما کسی به من زنگ نزده است

آرمین تشکری که به خاطر وضعیت حاد همسرش در روزهای آخر بارداری نتوانست تیم ملی را همراهی کند حالا بعد از به دنیا آمذن فرزندش دیگر نمی تواند به تیم ملی بازگردد.

تشکری: آماده‌ام اما کسی به من زنگ نزده است
به گزارش "ورزش سه"، در ابتدای آغاز اردوی تیم ملی والیبال برای شروع فصل جدید لیگ جهانی و سایر مسابقات بین المللی چند بازیکن از حضور در اردوی تیم ملی انصراف داند که عمده دلیل آنها مشکلات خانوادگی بود.یکی از بازیکنانی که نتوانست در لیگ جهانی کنار تیم ملی باشد و غیبت آن شوکی بزرگی را به تیم وارد کرد آرمین تشکری بود. او به دلیل باردار بودن همسرش یک بازه زمانی را از فدراسیون مرخصی گرفت تا بعد از اتمام لیگ جهانی یک بار دیگر به اردوها بازگردد اما خبر کناره گیری او عواقب زیادی برای این بازیکن به همراه داشت به طوریکه برای حضورش در قهرمانی آسیا کنار تیم ب هم مخالفت هایی را در پی داشت.

به نظر می رسد تشکری هم جزو بازیکنانی باشد که در لیست تیم ملی تا مدت زیادی حضور نداشته باشد چرا که او به ورزش سه گفت: « هیچ تماسی با من از طرف فدراسیون گرفته نشده است که برای مسابقات یا اردوی خاصی دعوت شوم. من تمریناتم را منظم انجام می دهم و با متولد شدن فرزندم دیگر مشکل خاصی ندارم اما با این حال خبری از من گرفته نشده است. من تمریناتم را پیگیری می کنم و کار خودم را انجام می دهم و مشکل خاصی با کسی ندارم، امیدوارم یک بار دیگر بتوانم پیراهن تیم ملی را بر تن کنم.»

دیدگاه‌ها