کد خبر : 1251505 | 20 تیر 1394 ساعت 17:06 | 37.8K بازدید | 8 دیدگاه

دوست دارم دوباره به تیم‌ملی برگردم

رحمانی: امیدوارم با تراکتور قهرمان شوم

بختیار رحمانی بازیکن تازه وارد تراکتورسازی می‌ گوید دوستانش و مردمان خونگرم تبریز به هیچ وجه نگذاشتند این بازیکن که پس از 7 سال حضور در فولاد از این تیم جدا شد و به جمع سرخپوشان تبریزی پیوست، احساس غریبی کند.

رحمانی: امیدوارم با تراکتور قهرمان شوم
به گزارش "ورزش سه"، با هافبک جدید تراکتورسازان در مورد شرایط خودش و تیمش گفت‌وگو انجام دادیم که در زیر می‌ خوانید:

از برخورد گرم تراکتوری ها صمیمانه ممنونم
خدا را شکر در این دو، سه روزی که به تبریز آمدم دارم کنار تیم تمرین می‌ کنم. به خاطر شرایطی که داشتم و همچنین مصدومیتی که داشتم خیلی وقت بود که یک تمرین درست و حسابی کنار تیم نکرده بودند اما خدا را شکر آن دوران بد تمام شد و روزهای خوب در راه است. جا دارد از تمام تراکتوری های عزیز بابت برخورد گرمشان صمیمانه تشکر کنم. همه بازیکنان این تیم دوستان من هستند، جا دارد از هواداران نیز تشکر کنم زیرا خیلی خوب از من استقبال کردند انشاالله که بتوانم جواب محبت آنها را بدهم.

در تبریز احساس غربت نمی‌ کنم
تنها چیزی که می‌ توانم بگویم این است که خوشحالم و حالم خوب است زیرا اصلا در تبریز احساس غربت نمی‌ کنم. مردم اینجا واقعا خوش برخورد هستند و هرجا که می‌ روم همه احترام می‌ گذارند و این مساله بسیار خوشایند است.

تونی با همه متفاوت است
به شخصه به نظر کارشناسان و مردم که اعتقاد دارند تراکتورسازی کلکسیونی از ستاره ها است، احترام می‌گذارم چون واقعا همین طور است و بازیکنان خوبی اینجا کار می‌ کنند. از طرف تونی واقعا مربی بزرگی است و شخصیت فوق العاده ای دارد و تمریناتش با سایرین فرق دارد. او همچنین کادرفنی خیلی قوی دارد، در مورد خطوط ترافیک مختلف تراکتورسازی باید بگویم که به قول آقای تونی اینجا باید کار را بگیریم نه اینکه کار را به ما بدهند. همه چیز بستگی به عملکرد بازیکنان دارد و اینکه ما هستیم که باید خودمان را نشان دهیم و خوب کار کنیم.

حیف است بیشتر از این شهاب از فوتبال دور بماند
من در رابطه با صحبت های شهاب کرمی راجع به مسوولان فولاد نظری ندارم. حرفی ندارم فقط می‌ توانم برای مدیریت جدید فولاد آرزوی موفقیت کنم و همچنین دعا می‌ کنم شهاب کرمی که بازیکن بسیار خوبی است، هر چه زودتر بتواند کارش را دوباره آغاز کند چون حیف است از این فوتبال دور بماند.

دوست دارم دوباره به تیم‌ملی برگردم
جا دارد یک بار دیگر از مسئولین استقلال و آقای مظلومی و تمام کسانی که باعث شدند که کارهای من سریع تر انجام شود و الان بتوانم در اختیار تراکتورسازی باشم ممنونم. تلاشم را صدبرابر می‌ کنم تا این چند وقتی را که نبودم را جبران کنم تا علاوه بر اینکه برای تیم باشگاهی ام مثمرثمر باشم، دوباره به تیم‌ملی برگردم.

نزدیک به 3 هزار هوادار در تمرینات تراکتور حاضر می‌ شود
دوست دارم در جای سخت کار کنم. تراکتور تیم پرهواداری است و واقعا بازی کردن در این تیم مسوولیت سنگینی را بردوش بازیکن می‌ گذارد. بر سر تمرینات ما نزدیک به 3هزار هوادار می‌ آید انشاالله که در آینده اتفاقات خوبی برای من و تیمم می‌ افتد. دوست دارم به خودم کمک کنم تا مثل سابق بازی کنم و حتی بهتر از قبل ولی این را بگویم که انتظار از مسوولین زیاد است آنها باید کمک کنند سریع تر کار بازیکنان انجام شود تا همگی بتوانند روی تمرین و بازی کردن چون تمام بچه های این تیم از توان بالایی برخوردارند.

نمی‌ شد ادینهو را به زور نگه داشت
در رابطه با مهرداد بایرامی تک فوروارد تیم مان باید بگویم که او بازیکن خیلی خوبی است. من فکر می‌ کنم مهرداد بتواند کارآیی لازم را داشته باشد، کارش در خط جلوی تراکتور سنگین است اما از عهده اش برمی آید، الان فقط مهرداد را به عنوان مهاجم در اختیار داریم. ادینهو بازیکن خوب و گلزنی بود و یک سال برای تراکتور جنگید اما اعتقاد من بر این است که نمی‌ توان یک نفر را به زور در تیمی نگه داشت اما نمی‌ دانم به جز مهرداد که در بین ما هست، قرار است فوروارد دیگری بیاورند یا خیر.

امیدوارم با تراکتور قهرمان شوم
امسال دو، سه تیم خیلی خوب بسته شده اما از تمام بچه هایی که اینجا هستند انتظار بالاست. به یکدیگر کمک می‌ کنیم چون اگر ما با قدرت در کنار هم باشیم یک تراکتور با قدرت را شاهد خواهید بود. انشاالله با کمک مردم و مسوولین قهرمان خواهیم شد.

دیدگاه‌ها