کد خبر : 1252063 | 23 تیر 1394 ساعت 09:28 | 29.4K بازدید | 1 دیدگاه

درخواست از استاندار قم برای برخورد با محجوب

سرپرست تیم فوتبال صبای قم گفت: درخواست مسئولان و کارکنان باشگاه و همچنین بازیکنان تیم صبا از استاندار قم این است که به دلیل رفتار و دهن کجی محجوب با وی برخورد قانونی کند.

درخواست از استاندار قم برای برخورد با محجوب
به گزارش "ورزش سه" و به نقل از تسنیم علی حیات‌پور، در خصوص انصراف سیروس محجوب از خرید 80 درصد سهام باشگاه صبا گفت: امروز محجوب با ارسال یک پیامک به جهان‌بینی، مدیرعامل باشگاه، اعلام کرد که از خرید سهام عمده باشگاه صبا منصرف شده است و پس از ان وکیل وی طی مصاحبه‌ای این موضوع را به طور رسمی اعلام کرد. من نمی‌دانم آیا محجوب فکر کرده که یک خانه یا یک ماشین معامله کرده که حالا با ارسال یک پیامک انصراف داده است؟

وی افزود: محجوب با این کار خود نشان داد صحبت‌هایی که مردم خوب انزلی و مسئولان باشگاه ملوان در مورد وی می‌کردند بی‌مورد نبوده است چون بلایی که او سر تیم صبا آورد به مراتب بدتر از تیم ملوان بوده است. من نمی‌دانم او چگونه با این رفتار خود توانست با احساسات جوانان یک استان، اعضای یک باشگاه و بازیکنان یک تیم بدین شکل بازی کند. او چطور می تواند شب راحت بخوابد.

سرپرست تیم فوتبال صبا تاکید کرد: چرا او 20 روز با محدودیت زمانی که تیم صبا داشت وقت باشگاه را تلف کرد؟ مگر تفاهم‌نامه واگذاری سهام عمده باشگاه را در استانداری و با حضور استاندار امضا نکرد؟ مگر نمی‌گفت فلان بازیکن را می‌گیرم یا اجازه نمی‌دهم فلان بازیکن جدا شود یا رضایت‌نامه روزبه چشمی را نباید بدهیم؟ چرا با سرنوشت برخی از بازیکنان ما که پیشنهادات خوبی از سایر باشگاه‌ها داشتند بازی کرد؟ او با این رفتار خود نه تنها به باشگاه صبا و مردم قم بلکه به مسئولان استان و استاندار نیز دهن کجی کرده است.

حیات‌پور تاکید کرد: در حال حاضر درخواست مسئولان و کارکنان باشگاه و همچنین بازیکنان تیم صبا از استاندار محترم قم این است که به دلیل این رفتار محجوب و دهن‌کجی که انجام داده با وی برخورد قانونی کند.

وی در مورد اینکه با این شرایط وضعیت تیم صبا در آستانه رقابت‌های لیگ پانزدهم چه خواهد شد، گفت: خود ما هم نمی‌دانیم تکلیف چه می شود اما قرار است ظهر فردا (سه‌شنبه) نشست اضطراری در خصوص این موضوع بین استاندار، اعضای هیئت مدیره و مسئولان باشگاه در محل استانداری قم برگزار شود.

دیدگاه‌ها