کد خبر : 1252167 | 23 تیر 1394 ساعت 14:29 | 11.3K بازدید | 0 دیدگاه

ایشان همه ما را اسیرکرد

تارتار: انتظار داریم با محجوب برخورد شود

مهدی تارتار از بلاتکلیفی صبا ناراحت است. از نظر او، محجوب با سرنوشت و شخصیت 40،50 نفر بازی کرده و استانداری قم می تواند برخورد لازم را با او انجام دهد.

تارتار: انتظار داریم با محجوب برخورد شود
مهدی تارتار که با وعده های سیروس محجوب مشغول بستن صبا بود ناگهان با انصراف او از مالکیت باشگاه روبرو شد. به همین دلیل تارتار دیروز با مدیران باشگاه خداحافظی کرد تا تکلیف صبا مشخص شود. تارتار که از دیروز سکوت کرده، در گفتگو با خبرنگار " ورزش سه " می گوید:« بعد از اینکه آقای محجوب آمد، حدود 10 روز مشغول به کار شدیم. او اما همه ما را اسیر کرد و سر کارمان گذاشت. او دیروز تاکید کرد که از خرید صبا منصرف شده. به همین راحتی و مثل آب خوردن. او با سرنوشت و شخصیت 40،50 نفر بازی کرد . من هم بعد از تمرین در کمال احترام از مدیریت باشگاه خداحافظی کردم. جا دارد از آقای جهان بینی تشکر کنم. از بقیه مسئولان که در این حدود 10 روز شبانه روز تلاش کردند تا تیم خوبی ساخته و پرداخته کنیم.»

تارتار در ادامه می گوید:« به مدیران گفتم که تکلیف باشگاه را مشخص کنند. چون هیچ شخص یا ارگانی نیست که برای اداره صبا قبول مسئولیت کند. به مسئولان گفتم هر وقت کسی قبول مسئولیت کرد، من هم می آیم. امیدوارم تکلیف باشگاه به زودی مشخص شود. از استاندار محترم هم انتظار دارم با محجوب برخورد کند. چون این قرارداد امضا شده بود و همه ما شبانه روز تلاش می کردیم تا تیم خوبی تدارک ببینیم. محجوب همه این تلاش ها را به باد داد.روزهای سختی را همراه با مدیریت گذراندیم و امیدوارم که هر چه زودتر تکلیف باشگاه مشخص شود.»

دیدگاه‌ها