کد خبر : 1252314 | 23 تیر 1394 ساعت 21:18 | 33.6K بازدید | 0 دیدگاه

اظهارات وکیل محجوب درباره بیانیه صبایی ها

وکیل سیروس محجوب مدعی است موکلش هیچ مدرکی دال بر مالکیت صبای قم ارائه نکرده و مذاکرات در شرایطی بوده که می بایست تا روز نهایی شدن این انتقال سکرت باقی می ماند.

اظهارات وکیل محجوب درباره بیانیه صبایی ها
به گزارش "ورزش سه"، وکیل سیروس محجوب درباره بیانیه صادر شده از سوی صبای قم گفت: برای آخرین بار جهت روشن کردن افکار عمومی باید این توضیح را بدهیم که به هیچ عنوان شرایط واگذاری باشگاه به آقای محجوب مهیا نبود. حتی در جلسه ای که در استانداری برگزار شد قرار بر این شد که تا نهایی شدن واگذاری این موضوع رسانه ای نشود. چرا که آقای سیروس محجوب ملوان را کامل واگذار نکرده بود.

وی ادامه داد: اگر قطعی شده بود که مطمئنا رسانه ای شده بود. ضمن اینکه ما از خود اعضای حاضر در استانداری خواهش کردیم این قضیه را تا زمان مشخص شدن واگذاری صبا رسانه ای نکنند. ما هم تا روز گذشته هیچ اظهارنظری رسمی نکرده بودیم تا زمانی که خودشان این قضیه را عنوان نکرده بودیم.

وکیل سیروس محجوب در پایان گفت: آقای سیروس محجوب مدارک مورد نظر را برای این انتقال با توجه به عدم قطعیت تحویل نداده بود و تا زمانی که صبایی ها آن را رسانه ای نکرده بودند اظهارنظری در این باره نداشتند و بنابراین بحث سواستفاده نیست چون ایشان چیزی را در اختیار نگرفته بود.

دیدگاه‌ها