کد خبر : 1252906 | 27 تیر 1394 ساعت 14:21 | 60.5K بازدید | 0 دیدگاه

رمضانی: قلعه‌نویی با آمدن به ملوان مردانگی کرد

ملوان پس از حضور بهشتی به عنوان مالک باشگاه و انتخاب امیر قلعه نویی به عنوان سرمربی حالا عبدالحمید رمضانی مدیر با تجربه فوتبال در تهران مشغول مذاکره با بازیکنان مورد نیاز باشگاه است.

رمضانی: قلعه‌نویی با آمدن به ملوان مردانگی کرد
رمضانی به "ورزش سه" می گوید: در ٢هفته ای که گذشت و از ساعتی که آقای دایی به پیشنهاد ملوان جواب منفی دادند تمام تلاش خود را کردم تا آقای قلعه نویی به ملوان بیاید. البته بنده قبل از آن زمینه حضور امیر قلعه نویی را در ملوان فراهم کردم و به لطف خدا ایشان مردانگی کردند و به عنوان پرافتخارترین مربی ایران به ملوان آمدند و مطمئناً باید شاهد حضور ملوانی پرقدرت در لیگ باشیم.

وی ادامه داد: با توجه اینکه همسرم از خطه گیلان است و رفاقت ٢٠ ساله که با امیر قلعه نویی و همچنین دوستی و رفاقتی که در این مدت کوتاه با شناختی که از آقای بهشتی به دست آوردم از هیچ کوششی برای تیم ملوان و شهر بندر انزلی دریغ نمیکنم تا قوی سپید انزلی شاهد پرواز متفاوتی در لیگ نسبت به سالهای پیش باشد و به جایگاه اصلی خودش در لیگ برتر برسد.

رمضانی در ادامه می‌گوید: ما مشغول مذاکره با بازیکنان مد نظر آقای قلعه نویی هستیم و تمام تلاش خود را می کنیم تا در این زمان اندک بتوانیم بازیکنان مورد نیاز باشگاه را جذب کنیم تا بتوانیم ملوان را به شرایط مناسب برسانیم.

وی می‌افزاید: جا دارد از بازیکنان با تجربه تیم مثل پژمان نوری و مازیار زارع تشکر کنم که با بزرگی و تجربه خودشان ایثار و فداکاری کردند و با اینکه قرارداد نداشتند تیم را در شرایطی که وضعیت مشخصی نداشت جمع و جور کردند و پای تیم شهرشان ایستادند.

رمضانی در پایان در مورد شرایط ملوان و مالکیت باشگاه می‌گوید: با آقای بهشتی جلسات متعددی داشتم. ایشان واقعاً علاقه مند هستند و جای خوشحالی دارد که با هزینه شخصی در پی کمک به باشگاه مردمی ملوان هستند امیدوارم مسئولین با ایجاد شرایط مناسب برای آدمهایی مثل بهشتی بستری را فراهم کنند تا اینگونه افراد به فوتبال بیایند و با سختی های موجود و کارشکنی هایی که بعضاً در حقشان می شود، فرار را بر قرار ترجیح ندهند.

دیدگاه‌ها