کد خبر : 1252975 | 28 تیر 1394 ساعت 09:37 | 6.8K بازدید | 0 دیدگاه

جاسم دلاوری:

آماده مبارزه با حریف صربستانی هستم

جاسم دلاوری می‌گوید برای رویارویی با حریف صربستانی‌اش در مسابقات بوکس حرفه‌ای آیبا تجربه کافی را دارد و با تمرینات سختی که داشته است، برای این مبارزه آماده شده است.

آماده مبارزه با حریف صربستانی هستم
به گزارش "ورزش سه" و به نقل از ایسنا بوکسور سنگین وزن تیم‌ ملی، با اشاره به نخستین مبارزه‌اش در جریان مسابقات APB با حریف صربستانی اظهار کرد: هفته گذشته دعوتنامه‌ای از سوی فدراسیون جهانی برای حضور من در مسابقات بوکس آیبا ارسال شد و من هم با فراهم کردن مقدمات حضورم در این مسابقات و نیز با پیگیری تمریناتم در تهران، خودم را برای پیروزی در این مبارزه آماده کرده‌ام.

او با اشاره به اینکه پیش از این هم از او برای حضور در این مسابقات دعوت به عمل آمده بود، گفت: چند سال پیش هم قرار بود در این مسابقات شرکت کنم که با امتناع خودم به دلیل مشکلات مالی فدراسیون و عدم حمایت کافی، اعزامم منتفی شد. حالا هم قرار است هزینه‌های اولیه را فدراسیون پرداخت کند و من بعد از عقد قرارداد این مبلغ را به فدراسیون بازگردانم.

دلاوری با بیان اینکه از حریف صربستانی‌اش شناخت کافی ندارد، اظهار کرد: من هنوز شناختی از حریفم ندارم ولی امیدوارم طی چند روز آینده فیلمی از مبارزات او ببینم و با شناخت لازم روی رینگ بروم. هرچند که معتقدم تمرینات سختی را از سر گذرانده‌ام و از نظر جسمانی برای مبارزه آماده هستم و می‌توانم پیروز میدان باشم.

ملی‌پوش بوکس ایران همچنین با انتقاد از شرایط اسکان بوکسورها در مجموعه انقلاب تهران، گفت: اتاقهایی که بوکسورها در آن ساکن هستند بسیار کوچک است و گاه یک اتاق به هشت بوکسور اختصاص یافته که شرایط سختی را پدید آورده است. هرچند این مسئله و نیز موضوع عدم دریافت حقوقمان را با مسئولان فدراسیون در میان گذاشته‌ایم و آنها هم قول پیگیری داده‌اند اما تا حالا که تغییری ایجاد نشده است.

دلاوری در پایان افزود: متأسفانه چند سالی است که لیگ بوکس برگزار نمی ‌شود و پشتوانه‌ی اندک مالی که از این طریق برای بوکسورها فراهم می‌شد، از دست رفته است و دلگرمی آنها برای ادامه‌ی تمرینات کاهش یافته است. اما به‌هرحال امیدوارم خبرهایی که اخیراً از راه‌اندازی دوباره‌ی لیگ شنیده‌ام صحت داشته باشد و مهمتر از آن مشکل حق پخش تلویزیونی مسابقات نیز برطرف شده باشد تا شاید وضعیت فعلی اندکی بهبود یابد.

جاسم دلاوری روز جمعه دوم مرداد در مراکش به دیدار حریف صربستانی‌اش خواهد رفت.

دیدگاه‌ها