کد خبر : 1253290 | 29 تیر 1394 ساعت 13:44 | 18.7K بازدید | 0 دیدگاه

سرپرست ذوب آهن:

شروع خوبی در لیگ برتر خواهیم داشت

سرپرست تیم فوتبال ذوب‌آهن گفت: مطمئن باشید که ذوب‌آهن شروعی خوب در لیگ برتر خواهد داشت و بازیکنان با انگیزه زیاد دل مردم اصفهان را شاد خواهند کرد.

شروع خوبی در لیگ برتر خواهیم داشت
به گزارش "ورزش سه" و به نقل از ایسنا علی شجاعی، اظهارکرد: اردوی یک هفته‌ای ترکیه از هر نظر عالی بود و از روز 18 تیر که آنجا رفتیم صبح و بعد از ظهر به طور فشرده تمرین کردیم. در کمپ تمرینی فنرباغچه مستقر شدیم که این کمپ واقعا پیش رفته بود. در این چند سال که همراه ذوب آهن بوده‌ام تا به حال چنین کمپ مجهزی ندیده بودم.

وی افزود: کمپ فنر باغچه 3 زمین چمن عالی داشت. فاصله این کمپ تا استانبول زیاد بود و از نظر آب و هوایی خوب بود. محل اسکان بازیکنان در کمپ فنر باغچه مانند یک هتل پنج ستاره بود و بازیکنان با تغذیه مناسب از هر نظر برای حضوری قدرتمند در لیگ برتر آماده شدند. در ایران برخی مکان‌ها دارای آب و هوای خوب هستند اما از نظر امکانات کمبود داریم، مانند چادگان که سرمایه گذاری زیادی روی آن نمی‌شود.

سرپرست تیم فوتبال ذوب‌آهن، تصریح کرد: در این اردو 2 بازی تدارکاتی انجام دادیم که از هر نظر خوب بود. رجب‌زاده دچار مصدومیت جزئی شد و کمی عضله پایش کش آمد. مطمئن باشید که ذوب‌آهن شروعی خوب در لیگ برتر خواهد داشت و بازیکنان با انگیزه زیاد دل مردم اصفهان را شاد خواهند کرد.

شجاعی گفت: مانند همیشه در لیگ برتر مشکل اسکان در مسابقاتی که میهمان هستیم، را داریم. بازی اول ذوب آهن با ملوان است و قصد داشتیم 2 روز قبل از مسابقه به انزلی برویم که متاسفانه به دلیل پر بودن هتل‌ها باید یک روز قبل از مسابقه آن هم با دو پرواز عازم انزلی شویم.

دیدگاه‌ها