کد خبر : 1253305 | 29 تیر 1394 ساعت 14:34 | 4.1K بازدید | 0 دیدگاه

4 پینگ پنگ باز راهی مسابقات قهرمانی آسیا

رئیس هیئت تنیس روی میز استان البرز از حضور چهار پینگ پنگ باز البرزی در مسابقات قهرمانی نوجوانان و جوانان آسیا خبر داد.

4 پینگ پنگ باز راهی مسابقات قهرمانی آسیا
به گزارش "ورزش سه" و به نقل از مهر سعید حجازیان اظهار کرد: کاروان ۲۱ نفره تنیس روی میز ایران به منظور شرکت در مسابقات قهرمانی نوجوانان و جوانان آسیا، روز گذشته تهران را به مقصد کوالالامپور مالزی، محل برگزاری این رقابت ها ترک کرد.‎

وی افزود: از استان البرز ۲ پینگ پنگ باز دختر و ۲ پینگ پنگ باز پسر تیم های ملی ایران را در این رقابت ها همراهی خواهند کرد.

حجازیان به نفرات اعزامی البرز به این مسابقات اشاره کرد و گفت:در رده سنی نوجوانان حمید شمس و مریم فرعی و در رده سنی جوانان مهرداد دهستانی و فاطمه جمالی فر به نمایندگی از البرز در این رویداد آسیایی حضور دارند.

رئیس هیئت تنیس روی میز استان البرز با بیان اینکه اردوهای آماده سازی خوبی برای حضور هر چه بهتر تیم کشورمان در این مسابقات برگزار شده است گفت: حریفان قدرتمندی از شرق آسیا در این مسابقات حضور دارند و به نوعی برترین های جهان هم محسوب می شوند با این حال امیدواریم پینگ پنگ بازان ایرانی به خصوص البرزی ها نمایش قابل قبولی داشته باشند.

وی در بخشی دیگری از صحبت های خود به پایان مسابقات تنیس روی میز جام رمضان استان البرز اشاره کرد و گفت: این مسابقات در دو رده سنی بزرگسالان و نوجوانان با حضور اعضای هیئت تنیس روی میز استان البرز و پیشکسوتان و علاقمندان به این رشته در خانه پینگ پنگ کرج برگزار شد.

حجازیان ادامه داد: این مسابقات در رده سنی بزرگسالان با حضور ۳۳ بازیکن انجام گرفت که در پایان حمید شمس مقام قهرمانی را از آن خود کرد، ارسلان بابازاده به مقام نایب قهرمانی دست یافت و ابوالفضل نوفلاح و علی انوری به صورت مشترک سوم شدند.

وی در پایان گفت: در رده سنی نوجوانان نیز ۱۶ بازیکن حضور داشتند که آرین غفاری بر سکوی قهرمانی ایستاد، نوید شمس نایب قهرمان شد و حسین دهبالایی در جایگاه سوم قرار گرفت.

دیدگاه‌ها