کد خبر : 1253403 | 29 تیر 1394 ساعت 19:09 | 19.2K بازدید | 0 دیدگاه

اعضای کمیته استیناف رای راه‌آهن را امضا نکردند

در حالی که رئیس کمیته استیناف اعلام کرده بود رای تجدیدنظرخواهی باشگاه راه‌آهن در ماجرای سقوط این تیم به لیگ دسته اول امروز از سوی اعضای این کمیته امضا می‌شود اما این اتفاق رخ نداد.

اعضای کمیته استیناف رای راه‌آهن را امضا نکردند
به گزارش "ورزش سه" و به نقل از تسنیم، در حالی که قرار بود رای کمیته استیناف در خصوص تجدید نظر خواهی پرونده موتومبا چهارشنبه هفته گذشته اعلام شود اما مسئولان این کمیته اعلام رای را به دوشنبه هفته جاری موکول کردند. با این حال علیرضا صالحی، رئیس کمیته استیناف صبح امروز (دوشنبه) در گفت‌وگو با رادیو ورزش اعلام کرد که بعدازظهر امروز اعضای کمیته استیناف رای صادر شده را امضا می‌کنند و سپس این رای تایپ خواهد شد تا در اختیار دبیرکل فدراسیون فوتبال برای ابلاغ و اعلام قرار گیرد.

این اظهار نظر رئیس کمیته استیناف در حالی صورت گرفته که علی فرشادسپهر، دبیر کمیته استیناف، بعدازظهر امروز اعلام کرد که هنوز رای کمیته استیناف در خصوص این پرونده به امضای اعضای کمیته استیناف نرسیده و قرار است ساعت 15 یا 16 فردا پس از امضا در اختیار دبیر کل فدراسیون فوتبال قرار گیرد.

باید دید دلیل این همه تاخیر در اعلام رای کمیته استیناف در خصوص تجدید نظر خواهی باشگاه راه‌آهن چیست. آیا این همه فرصت برای رسیدگی به این پرونده کم بوده و یا اینکه اختلاف نظر اساسی بین اعضای کمیته استیناف و همچنین مدیران ارشد فدراسیون فوتبال و سازمان لیگ با یکدیگر دلیل تاخیر بیش از حد اعلام این رای بوده است.

دیدگاه‌ها