کد خبر : 1253508 | 30 تیر 1394 ساعت 10:06 | 9.9K بازدید | 0 دیدگاه

رمضانی: تاج نشان داد فوتبال را می‌فهمد

عبدالحمید رمضانی که سابقه مدیریت در پاس و استقلال اهواز را دارد، پس از پیوستنش به ملوان با دست خالی مهره‌های ارزشمندی را برای این تیم جذب کرد.

رمضانی: تاج نشان داد فوتبال را می‌فهمد
در این رابطه رمضانی به "ورزش سه" می گوید: متاسفانه با توجه به کمبود زمان تمام تلاشمان این است که با نظر سرمربی تیم جناب قلعه نویی از حداکثر پتانسیل موجود در بازار استفاده کنیم و بتوانیم با جذب بازیکنان خوب به ملوان کمک کنیم.

وی در ادامه می گوید: شرایط سختی را در پیش داریم امیدواریم بتوانیم از فصل نقل و انتقالات موفق بیرون بیاییم اگرچه از نظر زمانی خیلی عقب هستیم اما باز جا دارد به شخصه از آقای تاج تشکر کنم که نشان داد فوتبال را می فهمد و با دادن فرجه زمانی به تاریخ نقل و انتقالات نه تنها کمک بزرگی به باشگاه ها بلکه کمک شایانی هم به رونق فوتبال کرد.

مدیر سابق تیمهای پاس و استقلال اهواز در مورد بحث حضور دوباره اش در اهواز و تیم استقلال می گوید: خب مالکین این تیم از دوستان من هستند و صحبتهایی هم با من شده است اما خب من در حال حاضر در خدمت ملوان هستم و هدفم خدمت کردن به این تیم ریشه دار است استقلال اهواز مشکلاتی در بحث مالکیت داشت که با جلسه ای که داشتیم بنده به عنوان حکم در این جلسه حضور داشتم و خدا راشکر اختلالات موجود حل شد.

رمضانی در پایان می افزاید: ملوان تیم بزرگی است و مردم نمی گذارند این تیم به مشکل بخورد و مثل کوه پشت تیم هستند اگرچه جا دارد از مسئولین استانی و پیش کسوتان ملوان و هواداران پر شور و فهیم تیم هم تشکر کنیم که انصافاً تمام تلاششان خدمت به ملوان و رساندن این تیم به اوج است.

دیدگاه‌ها