کد خبر : 1253690 | 30 تیر 1394 ساعت 17:45 | 73.3K بازدید | 0 دیدگاه

در ستایش از استرلینگ

توئیت جنجالی بالوتلی و خشم لیورپولی ها

یک توئیت از ماریو بالوتلی در ستایش از بازی خوب استرلینگ برای منچستر سیتی، خشم هواداران لیورپول را به دنبال داشت.

توئیت جنجالی بالوتلی و خشم لیورپولی ها
به گزارش "ورزش سه"، انتقال جنجالی رحیم استرلینگ از لیورپول به منچسترسیتی با رقم 69 میلیون یورو، جنجال ها و حاشیه های فراوانی برای این ستاره 20 ساله به دنبال داشت. او که انتهای فصل گذشته، صراحتا خواستار جدایی از لیورپول شده بود، مورد غضب هواداران قرار گرفت و به سرعت به چهره ای منفور در میان لیورپولی ها تبدیل شد.

امروز استرلینگ مقابل آ اس رم، اولین بازی خود با پیراهن سیتی را انجام داد و در همان دقیقه 3 موفق به گلزنی برای تیم جدیدش شد. ماریو بالوتلی، مهاجم ایتالیایی جنجالی باشگاه لیورپول، پس از اتمام بازی سیتی و رم در توئیتر خود بازی خوب استرلینگ را به وی تبریک گفت اما این توئیت با واکنش های بسیار تند هواداران لیورپول همراه شد.

آنها که به شدت از استرلینگ عصبانی هستند، نارضایتی خود از توئیت بالوتلی را با پاسخ های تندی نشان دادند. بالوتلی نیز دقایقی بعد مجبور به پاسخگویی شد و در توئیتی دیگر خطاب به هواداران خشمگین نوشت:" هواداران لیورپول فوق العاده اند اما امیدوارم استرلینگ در سیتی، بهترین بازی ها را به نمایش بگذارد؛ چرا که شایسته آن است. او یک بازیکن با استعداد و انسانی خوب است. من همیشه از او حمایت خواهم کرد. او همه توانش را برای لیورپول گذاشت."
لازم به ذکر است که بالوتلی خود سابقه چند فصل بازی برای منچسترسیتی را در کارنامه دارد.

دیدگاه‌ها