کد خبر : 1253746 | 31 تیر 1394 ساعت 08:33 | 3.2K بازدید | 0 دیدگاه

دلاوری: مشکلی برای حضور در مسابقات ندارم

چهارمین نماینده ایران در مسابقات بوکس حرفه‌ای آیبا می‌گوید اعزام نشدنش به مراکش برای انجام مبارزه بنا به درخواست مسئولان فدراسیون جهانی بوده است و او مشکلی برای حضور در مراکش نداشته است.

دلاوری: مشکلی برای حضور در مسابقات ندارم
بوکسور سنگین وزن تیم ملی ایران درباره‌ی به تعویق افتادن مبارزه‌اش در جریان مسابقات بوکس حرفه‌ای آیبا، گفت: مسئولان فدراسیون جهانی نتوانسته‌اند شرایط لازم را برای برگزاری مسابقه در مراکش فراهم کنند و این مسئله هم تنها شامل حال من نشده است، چراکه حریف من و نیز مسئولان برگزاری این دیدار هم از حضور در مراکش بازمانده‌اند که ظاهرا‍ً دلیلی اصلی این مسئله فراهم نشدن ویزای برخی از مدعوین بوده است.

او در توضیح مشکلات مربوط به دریافت ویزایش به دلیل تعطیلی سفارت مراکش در ایران گفت: وقتی برای کسب ویزا به سفارت مراکش مراجعه کردیم متوجه شدیم، مدتهاست تعطیل شده است! اما در حال حاضر برای اعزام مشکلی ندارم و به عنوان یک ورزشکار، تست‌های پزشکی و تمام کارهای مربوط به خودم را انجام دادم و مشکل ویزا را هم در هماهنگی با مسئولان آیبا حل کرده بودیم که اعلام شد برگزاری مسابقه فعلاً به تعویق افتاده است.

دلاوری در پایان با بیان اینکه زمان و مکان جدید مسابقه‌اش هنوز مشخص نشده است، گفت: آن‌طور که فدراسیون جهانی اعلام کرده است، مبارزه‌ی من به عنوان نماینده‌ی ایران در این مسابقات به دور بعد موکول شده است که احتمالاً از مهرماه آغاز خواهد شد اما هنوز مطمئن نیستم. ضمن اینکه احتمالاً برای دوره‌ی بعد نیز با حریف صربستانی مبارزه نخواهم کرد و قرعه‌کشی مجددی انجام خواهد شد و حریفم تغییر خواهد کرد. در هر صورت امیدوارم هرچه زودتر تکلیف نهایی مشخص شود.

دیدگاه‌ها