کد خبر : 1254248 | 02 مرداد 1394 ساعت 12:44 | 7.2K بازدید | 0 دیدگاه

دبیر فدراسیون بوکس:

تعطیلی سفارت مراکش دلیل اعزام نشدن دلاوری

علی دانشمندفرد می‌گوید به دلیل تعطیلی سفارت مراکش در ایران، اعزام جاسم دلاوری به مسابقات بوکس حرفه‌ای آیبا انجام نشده اما او شانس حضور در این مسابقات را نیز از دست نداده است.

تعطیلی سفارت مراکش دلیل اعزام نشدن دلاوری
به گزارش "ورزش سه" و به نقل از ایسنا دبیر فدراسیون بوکس ایران، با اشاره به اعزام نشدن جاسم دلاوری به ‌عنوان چهارمین نماینده‌ ایران به مسابقات ‌APB عنوان کرد: پس از دریافت نامه‌ آیبا مبنی بر دعوت از جاسم دلاوری برای حضور در این مسابقات، مسئولان فدراسیون مقدمات اعزام او را به این تورنمنت فراهم کردند اما در مرحله‌ تهیه‌ ویزا برای حضورش در مراکش بود که متوجه شدیم سفارت این کشور در ایران تعطیل شده است و ما هم این موضوع را به برگزارکنندگان این مسابقات اطلاع دادیم و آنها هم دلیل ما را پذیرفتند و در نهایت قرار بر این شد که دلاوری در دوره‌ بعدی این مسابقات به روی رینگ برود.

او ادامه داد: البته طبیعتا برگزاری مسابقه‌ای که قرار بود دلاوری در آن حضور داشته باشد، لغو نخواهد شد و حریف صربستانی با بوکسور دیگری که آمادگی حضور در این مبارزه را داشته باشد، مسابقه خواهد داد اما این موضوع به این معنا نیست که دلاوری شانس حضور در این تورنمنت را از دست داده است که طبق اعلام مسئولان APB به ما، او در اولین فرصت با قرعه‌کشی مجدد و در زمان و مکان دیگری مبارزه خواهد کرد.

دانشمندفرد همچنین با اشاره به برگزاری جلسه‌ سازمان لیگ در روز سه‌شنبه گفت: اولین جلسه‌ سازمان لیگ بوکس با حضور مسئول سازمان لیگ و نمایندگان 10 استان داوطلب شرکت در این مسابقات برگزار شد که در آن مسئولان استان‌ها اعلام آمادگی کردند که تیم‌های خود را هر چه زودتر به ما معرفی کنند. همچنین پس از طرح اساسنامه‌ سازمان لیگ در این جلسه، قرار بر این شد که پس از پایان مسابقات قهرمانی جهان در مهر ماه و بازگشت بوکسورهایمان به ایران، در نیمه‌ نخست آبان ماه مسابقات قهرمانی کشور را برگزار کنیم و از 21 آبان نیز لیگ بوکس به شکل رسمی آغاز شود.

دبیر فدراسیون بوکس در پایان با اعلام این که نمایندگان دو استان نیز در این جلسه غایب بودند، افزود: در مجموع 12 استان و احتمالا‍ 12 تیم خود را برای آغاز مجدد لیگ بوکس کشور آماده خواهند کرد.

دیدگاه‌ها