کد خبر : 1254425 | 03 مرداد 1394 ساعت 10:43 | 3.4K بازدید | 0 دیدگاه

احدی شناخت زیادی از ملی‌پوشان دارد

دانشمندفرد: خوب شد که دلاوری به مراکش نرفت

دبیر فدراسیون بوکس گفت: خوب شد که دلاوری نتوانست به این رقابت ها اعزام شود؛ چرا که در آن مقطع اکبر احدی در ایران نبود که کنار دلاوری راهی این رقابت‌ها شود.

دانشمندفرد: خوب شد که دلاوری به مراکش نرفت
به گزارش "ورزش سه" و به نقل از فارس علی دانشمندفرد در مورد دلیل اعزام نشدن جاسم دلاوری به مسابقات بوکس لیگ حرفه‌ای جهان، اظهار داشت: فدراسیون بوکس برای اعزام دلاوری به مسابقات APB تمام تلاش خود را کرد و اینکه گفته می‌شود فدراسیون برای اعزام این بوکسور کوتاهی کرده را قبول ندارم. بنا به دلایلی کشور مغرب (مراکش) در ایران سفارتی ندارد و ما برای گرفتن ویزا با معضلات و چالش‌های مختلفی روبرو شدیم. به همین دلیل با فدراسیون جهانی مکاتبه کردیم تا ویزای دلاوری و همراهان او به محض ورود به فرودگاه مغرب صادر شود که متاسفانه آن‌ها اعلام کردند که قادر به انجام این کار نیستند.

وی در ادامه خاطرنشان کرد: آن‌ها در ایمیلی که برای ما ارسال کرده بودند عنوان کردند: «ما نمی‌توانیم برای دلاوری و برای حضور در این رقابت‌ها ویزا تدارک نماییم. خیلی متاسفیم به خاطر هرگونه نگرانی که برای شما ایجاد کردیم. همچنین متاسفیم که نتوانستیم ویزای فرودگاهی مراکش برای بوکسور کشور شما تدارک نماییم. لطفا مطلع باشید که فرایند ویزا زمان زیادی طول می‌کشد و متاسفانه دلاوری به آن بازی نمی‌رسد.» این متن ایمیلی بود که مسئولان فدراسیون بوکس مراکش به ما ارسال کردند.

دبیر فدراسیون بوکس در ادامه خاطرنشان کرد: اینکه مشکلی مبنی بر کوتاهی فدراسیون در اعزام دلاوری رخ داده را قبول ندارم. اصلا حذفی در کار نیست و کسی هم در این رقابت‌ها جایگزین دلاوری نخواهد شد. حق بوکسور کشورمان در مسابقات APB همچنان باقی است و به نظر خودم خوب شد که دلاوری نتوانست به این رقابت ها اعزام شود؛ چرا که در آن مقطع اکبر احدی در ایران نبود که کنار دلاوری راهی این رقابت‌ها شود. به هر حال احدی برنامه ریزی خوبی میتواند برای این نفرات داشته باشد چرا که از همه بیشتر از این بوکسورها شناخت دارد. البته ناگفته نماند،‌ مربیانی که قرار بود دلاوری را همراهی کنند پتانسیل زیادی دارند.

دانشمندفرد در پایان خاطرنشان کرد: اکبر احدی به همراه قاسمی‌پور راهی مسابقات روسیه شده بود که خدا را شاکریم نماینده کشورمان در این رقابت‌ها توانست نتیجه خوبی کسب کند و شانس او برای کسب سهمیه المپیک برزیل بیشتر شد.


دیدگاه‌ها