کد خبر : 1254507 | 03 مرداد 1394 ساعت 13:47 | 18.1K بازدید | 0 دیدگاه

یک ساعت و نیم پشت در باشگاه بودم

بیات: حکم توقیف اموال را گرفته ام

محسن بیات بازیکن سابق صبای قم امروز برای گرفتن طلبش به باشگاه سابقش رفت اما مسوولان این تیم با یک ساعت تاخیر در را به روی او باز کردند!

بیات: حکم توقیف اموال را گرفته ام
به گزارش "ورزش سه"، بیات که خیلی بابت این قضیه عصبانی است در این رابطه گفت: من امروزبه باشگاه صبای قم رفتم ولی متاسفانه هر چه زنگ زدم در را باز نکردند در حالی که مسوولین در دفتر باشگاه حضور داشتند. جالب اینجا بود که دم پنجره می‌ آمدند و من را دید می‌ زدند. اما باز هم در را باز نمی‌ کردند، خلاصه من هم یک ساعتی دم در باشگاه ایستادم تا اینکه یکی از خبرنگاران با دوربین و تشکیلات به محل باشگاه آمد و از من فیلمبرداری کردند. مسوولان هم که دیدند زشت است اگر بخواهند مقابل آن خبرنگار در را باز نکنند، بالاخره در را به روی من باز کردند و گفتند تو بودی که داشتی زنگ می‌ زدی؟ باکمال تعجب گفتم بله، در را روی 4 نفر دیگر بازی کردید اما روی من نه.

او در همین باره ادامه داد: کارهایی که مسوولان صبا انجام می‌ دهند در شخصیت این تیم نیست و من بارها گفته ام که اینجور مسائل فقط نام تیم صبا را خراب می‌ کند. چندین بار محترمانه از مسوولان صبا تقاضا کردم طلبم را بدهند اما کسی به حرف های من گوش نداد. اما این بار نه کاری با آقای جهان بینی دارم و نه هیچ کس دیگری زیرا حکم توقیف اموالشان را گرفته ام و از راه قانونی وارد می‌ شوم.

این بازیکن که همچنان بدون تیم است در پایان با اشاره به این موضوع افزود: پس از جدایی از استقلال خوزستان به هیچ تیمی نرفتم ولی تا فردا تکلیفم مشخص می‌ شود.

دیدگاه‌ها