کد خبر : 1254874 | 04 مرداد 1394 ساعت 14:33 | 58.4K بازدید | 8 دیدگاه

در مورد شماره 7 از کادر فنی بپرسید

امیری: با پروپجیچ لیست استقلال بسته می‌شود

مسئول نقل و انتقالات باشگاه استقلال گفت: با جذب پروپجیچ لیست استقلال برای فصل آینده بسته خواهد شد.

امیری: با پروپجیچ لیست استقلال بسته می‌شود
به گزارش "ورزش سه" و به نقل از فارس، بهرام امیری در مورد نقل و انتقالات باشگاه استقلال اظهار داشت:قرارداد شش بازیکن ورودی سال جدید را امروز ثبت کردیم و فردا هم 4 بازیکن دیگر به هیأت فوتبال می آیند تا کار نقل و انتقالات استقلال تمام شود. فردا ابراهیمی، حیدری، کریمی و پروویچ قراردادشان ثبت خواهد شد.

وی در مورد اینکه گفته می‌شود مذاکره استقلال با پروپجیچ به بن‌بست رسیده است، خاطرنشان کرد: این موضوع درست نیست. وی امروز در تست پزشکی شرکت کرد. این بازیکن تا بامداد جمعه فرصت داشت تا قرارداد خود را با باشگاهش فسخ کند که این اتفاق هم افتاد. باشگاه استقلال قبل از آخرین بازی پروپجیچ  برای تیمش نامه فسخ قرارداد این بازیکن از باشگاهش را گرفته بود و حالا به عنوان بازیکن آزاد به استقلال آمده است.

امیری با بیان اینکه پروپجیچ امروز در مرحله اول تست پزشکی شرکت کرد ادامه داد: مرحله دوم این تست فردا برگزار می‌شود. ما در مورد شرایط این بازیکن از فیفا استعلام گرفتیم تا محکم‌کاری کرده باشیم.

مسئول نقل و انتقالات باشگاه استقلال در مورد هاشم بیک‌زاده گفت: این بازیکن با موافقت کادر فنی و مظلومی در استقلال ماندنی شد و به کارش ادامه خواهد داد.

وی در خصوص اینکه گفته می‌شود به صادقی پیشنهاد شده بود تا در باشگاه استقلال کارهای دفتری انجام دهد، تصریح کرد: نمی‌دانم این صحبت‌ها بر چه اساسی مطرح می‌شود. صادقی یک بازیکن ملی است و زحماتش برای استقلال غیر قابل انکار است. اکثر تیم‌های لیگ خواهان جذب صادقی هستند و امروز این بازیکن خیلی دوستانه رضایتنامه‌اش را از ما گرفت و رفت.

امیری با بیان اینکه شماره پیراهن بازیکنان را کادر فنی اعلام خواهد کرد، اظهار داشت: قرار بود جشن پیراهن داشته باشیم اما با توجه به شرایط و اینکه اولین بازی ما خارج از تهران است نتوانستیم این کار را انجام دهیم. در مورد اینکه گفته می‌شود پیراهن شماره هفت بایگانی خواهد شد یا خیر بهتر است از کادر فنی بپرسید.

مسئول نقل و انتقالات باشگاه استقلال با بیان اینکه با جذب پروویچ لیست استقلال بسته می‌شود،‌ گفت: در مورد اینکه استقلال با این بازیکنان موفق خواهد بود یا خیر هم باید از کادر فنی سوال کنید و من نمی‌توانم در این مورد صحبت کنم.

وی در پایان در خصوص شرایط سلیمان فلاح هم عنوان کرد: ما به وی پیشنهاد دادیم که به صورت تفاهمی از استقلال جدا شود و در غیر اینصورت بر اساس قوانین با این بازیکن رفتار خواهیم کرد.


دیدگاه‌ها