کد خبر : 1254952 | 04 مرداد 1394 ساعت 19:17 | 99.4K بازدید | 0 دیدگاه

اصرار استقلال بر قرارداد بازیکن کروات

پروبچیچ موتومبای شماره دو؟

با بسته شدن تی ام اس ایران در نیمه شب اول مرداد عقد قرارداد استقلال با پروبچیچ مهاجم اهل کرواسی از دید ناظران غیر قانونی ارزیابی شده است .

پروبچیچ موتومبای شماره دو؟
به گزارش "ورزش سه"، پروپجیچ در حالی برای عقد قرارداد با استقلال به ایران آمده است که او 45 دقیقه بعد از تاریخ 23 جولای برای استقلال بازی کرده است. مدیر برنامه های این بازیکن در مورد این اتفاق به ورزش سه گفت: این موضوع به خاطر اختلاف ساعت بین آلبانی و ایران پیش آمده است. در آلبانی این بازیکن ساعت 10:15 دقیقه بیست و سوم جولای بازی اش تمام شده که به ساعت ایران دقایقی وارد روز 24 جولای شده بوده.

او ادامه داد: من فکر نمی کنم مشکلی وجود داشته باشد چون هم باشگاه کوکشی، هم استقلال و هم خود پروپجیچ از عقد قرارداد راضی هستند. البته ما برای این که مشکلی پیش بیاید اما ما به خاطر باشگاه استقلال ما از فیفا استعلام می گیریم.

مدیربرنامه های پروپجیچ در مورد زمان جواب دادن فیفا به استعلام استقلالی ها هم گفت: فکر می کنم سه شنبه یا چهارشنبه این موضوع مشخص می شود. تا آن زمان چون قراردادی منعقد نشده است این بازیکن در تمرین استقلال شرکت نخواهد کرد.

نکته جالب این است که استناد مدیربرنامه های این بازیکن به اختلاف ساعت محلی از اعراب ندارد وبا بسته شدن تی ام اس ایران در ساعت 12 شب پنجره نقل و انتقالات ، دیگر هر نقل و انتقالی غیرقانونی خواهد بود .

یکی از مسئولان سازمان لیگ می گوید : استقلالی ها خواستار استعلام از فیفا هستند و این کار را کرده ایم و تا آن زمان و پاسخ فیفا با این بازیکن قراردادی ثبت نخواهد شد .

این اتفاق بی شباهت با موضوع مارتین موتومبا نیست . بازیکنی که پس از زمان قانونی نقل و انتقالات برای تیم ریزه اسپور بازی کرد و با پنهان کاری به راه آهن آمد و دردسر بزرگی برای لیگ ایران ایجاد کرد .

دیدگاه‌ها