کد خبر : 1256470 | 10 مرداد 1394 ساعت 11:46 | 4.4K بازدید | 0 دیدگاه

دلاوری: ملی‌پوشی خاصیت چندانی ندارد

جاسم دلاوری می‌گوید پوشیدن پیراهن تیم ملی برای او امتیازی به همراه نداشته است و فدراسیون بوکس چندان توجهی به بوکسورهای خود ندارد.

دلاوری: ملی‌پوشی خاصیت چندانی ندارد
به گزارش "ورزش سه" و به نقل از ایسنا ملی‌پوش وزن 75 کیلوگرم بوکس ایران با اشاره به اردوی تدارکاتی تیم ملی در اوکراین اظهار کرد: اردوی مختصر و مفیدی بود. از تمرینات مشترکی که با بوکسورهای اوکراینی داشتیم، چیزهای زیادی آموختیم و ما هم تجربیاتمان را به آنها انتقال دادیم. حدود 90 درصد تمرینات بر محور توجه به مسائل فنی و تکنیکی پیش رفت و در کل مسئولان هر دو تیم و نیز بوکسورها از اردو رضایت کافی داشتند.

او درباره‌ سابقه‌ بوکسورهای اوکراینی حاضر در این اردو نیز گفت: اوکراین یکی از قدرت‌های بوکس اروپاست. تیم ملی این کشور خود را برای مسابقات قهرمانی اروپا آماده می‌کند و به همین خاطر با تمام نفرات اصلی خود در این اردو حاضر نشده بود اما این موضوع به آن معنا نیست که تیمی که به نمایندگی از اوکراین در برابر ما قرار گرفت، ضعیف بوده است. اوکراین در هر وزن 5 یا 6 بوکسور نزدیک به هم دارد و می‌توان گفت تیم اصلی و دومش تقریبا هم‌سطح یکدیگر هستند و فاصله‌ چندانی با هم ندارند.

دلاوری به مبارزه‌ خودش در مسابقه‌ تدارکاتی تیم ملی با اوکراین اشاره کرد و گفت: در مسابقه‌ای که با اوکراینی‌ها داشتیم، نتیجه اهمیت چندانی نداشت و مهم تحلیلی بود که مربیان هر دو تیم از بوکسورهای خود به دست آوردند و نیز شناختی که بوکسورها از وضعیت خود کسب کردند. مبارزه‌ من هم مبارزه‌ خوبی بود. در برابر قهرمان اوکراین روی رینگ رفتم که آمادگی جسمانی بالایی داشت و خوب مشت می‌زد. در نهایت با وجود تلاش بسیاری که کردم، مغلوب او شدم اما خوشحالم که با این‌حال توانستم رضایت سرمربی و مربی تیم ملی را از مبارزه‌ام به دست آورم.

بوکسور برتر آسیا با بیان‌ این که خود را برای حضور در مسابقات قهرمانی آسیا آماده می‌کند، عنوان کرد: طی روزهای آینده در اردوی تیم ملی حاضر می‌شوم و خود را برای رقابت‌های آسیایی آماده می‌کنم. هم‌وزن‌های من در آسیا، بوکسورهای پرمدعا و قدرتمندی هستند. بوکسور قزاقستانی قهرمان جهان است. بوکسور ژاپنی نفر سوم المپیک است و بوکسورهای هندی و چینی نیز رقبای قابل‌توجهی به حساب می‌آیند. من نیز تلاش می‌کنم در طول اردوها با توجه به احتمالاتی که در قرعه‌کشی قهرمانی آسیا وجود دارد، خودم را برای رقابت با تک‌تک آنها آماده کنم.

دلاوری در پایان در خصوص برگزاری مجدد لیگ بوکس نیز گفت: برگزاری لیگ بوکس حداقل کمکی است که می‌توان به ورزشکاران این رشته کرد. ملی‌پوش بوکس بودن که خاصیت چندانی ندارد. نه حقوقی دریافت می‌کنیم و نه فدراسیون تلاشی در حل مشکلات ما دارد. اگر در مبارزه‌ای هم به پیروزی برسیم تشویقی در کار نیست. با برگزاری لیگ حداقل می‌توانیم به کسب پول توجیبی‌مان دلخوش باشیم. به هر حال امیدوارم برگزاری لیگ هر چه زودتر عملی شود تا هم بوکسورهای شهرستانی فرصتی برای ابراز وجود بیابند و هم مشکلات مالی ما اندکی کاهش یابد.

دیدگاه‌ها