کد خبر : 1256810 | 11 مرداد 1394 ساعت 14:25 | 10.7K بازدید | 0 دیدگاه

براساس برنامه 8 ساله باشگاه رفتار می‌ کنیم

باقریان: 26 سال است فرکی را می‌ شناسم

ساختار باشگاه سپاهان مانند گذشته است و تغییر ایجاد نخواهد شد.

باقریان: 26 سال است فرکی را می‌ شناسم
اصغر باقریان، مدیرعامل جدید سپاهان در مصابه با "ورزش سه" عنوان کرد: تغییرات مدیریتی ایجاد شده در باشگاه ما صرفا به دلیل برخی اختلاف نظرهای کاری بین مجموعه هیات مدیره و مدیرعامل سابق به وجود آمده و تاثیری در سیاست های کلی باشگاه نخواهد داشت.

در هر مجموعه افرادی که متولی امر هستند در موارد اجرایی ممکن است به اختلاف نظر برسند که این تفاوت دیدگاه ها تا زمانی که مشکلی براصل کار ایجاد نکند مانعی نخواهد داشت. اما وقتی پای اختلافات تاثیرگذار به میان می‌ آید، باید به دنبال راهکار بود.

باقریان که دلایل این اختلاف نظر را بیان نمی‌ کرد در رابطه با شباهت تعویض های پیاپی مدیران پرسپولیس و سپاهان گفت: نیازی به نگرانی هواداران سپاهان نیست. برخلاف اغلب تیم ها، تغییرات در سپاهان خللی در ساختار اصلی باشگاه ایجاد نمی‌ کند. ما براساس برنامه 8 ساله باشگاه رفتار می‌ کنیم و حضور مدیران متفاوت گاه بر سرعت تیم می‌ افزاید و گاه تیم را کند می‌ کند.

وی در پاسخ به این سوال که آیا تغییری در کادرفنی ایجاد خواهد کرد یا اینکه با فرکی ادامه خواهد داد، گفت: اگر آقای خلیلیان فرکی را یکسال بود می‌ شناخت، من فرکی را 26 سال است که می‌ شناسم و با او در دوره های مختلف در ارتباط بوده ام. دکتر خلیلیان از مدیران ارزشمند ورزش کشور است اما با رفتن او تغییری در کادرفنی ایجاد نمی‌ شود و ما قطعا از فرکی که مربی بزرگی است، استفاده خواهیم کرد.

وی در خصوص بازی هفته اول سپاهان برابر استقلال‌خوزستان گفت: بازی های اوایل لیگ دردسرهای خودش را دارد، مخصوصا برابر تیم های ناشناخته. وقتی تیم روبه‌رو حدود 15 تغییر در بازیکنان این فصل خود داشته و روبه‌روی ما قرار می‌ گیرد، با توجه به حساسیت روی تیم قهرمانف کار برای ما سخت تر می‌ شود با این حال سپاهان با تجربه کافی و آمادگی نگذاشت ناشناخته بدون بازیکنان تیم حریف تاثیری در بازی بگذارد.

دیدگاه‌ها