کد خبر : 1257197 | 13 مرداد 1394 ساعت 00:25 | 9.2K بازدید | 0 دیدگاه

توخل: 100 درصد به اسون بندر اعتماد دارم

اگرچه دورتموند در پست تخصصی اسون بندر یک بازیکن جدید به خدمت گرفته است، اما توماس توخل وی را کماکان یکی از باارزش‌ترین مهره‌های خود می‌داند.

توخل: 100 درصد به اسون بندر اعتماد دارم
به گزارش "ورزش سه"، بعد از آنکه اسون بندر فصل گذشته مدت‌ها به علت مصدومیت در ترکیب دورتموند حضور نداشت و بعد از آن هم نتوانست رضایت یورگن کلوپ را با عملکردش جلب کند، به نظر می‌رسد با آمدن توخل وضعیت این بازیکن تغییر کرده است.
این مربی امروز در گفتگو با "کیکر" به تمجید از این هافبک دفاعی پرداخت:" کار کردن با اسون بندر بسیار خوشایند است چونکه او از شخصیت تیمی برخوردار است و در عین حال توانایی رهبری هم دارد. چنین شخصیتی زیاد پیدا نمی‌شود، برای همین از بودنش در تیممان بسیار خوشحالیم و روی او به عنوان جزء اصلی خط میانی حساب کرده‌ایم. نحوه کار کردن و تلاش و جدیت این بازیکن برای هر مربی یک نعمت است. داشتن چنین بازیکنی برای هر تیمی لازم است. من به او اعتماد صد درصد دارم و می‌دانم کارش را درست انجام می‌دهد."
‌گفته می‌شود باشگاه‌های بسیاری از جمله چند باشگاه انگلیسی برای جذب بندر با مسئولان بروسیا دورتموند تماس گرفته‌اند. اما این هافبک دفاعی که قراردادش با زردهای وست‌فالن تا سال 2017 اعتبار دارد، گفت:" در حال حاضر باید ببینیم وضعیت چطور پیش می‌رود اما من روی دورتموند حساب کرده‌ام."

دیدگاه‌ها