کد خبر : 1257262 | 13 مرداد 1394 ساعت 12:00 | 9.9K بازدید | 0 دیدگاه

پیوستن فرید اصلانی به تیم تازه وارد تهرانی

تنور نقل و انتقالات بسکتبال روشن شد

فرید اصلانی، ملی‌پوش فصل گذشته مهرام به تیم تازه وارد شیمیدر تهران پیوست. این تیم دست روی بازیکنان نامدار برای حضور در لیگ برتر گذاشته است.

تنور نقل و انتقالات بسکتبال روشن شد
به گزارش "ورزش سه" و به نقل از ایسنا، فرید اصلانی ملی پوش بسکتبال ایران و بازیکن چند فصل گذشته مهرام به تیم شیمیدر تهران پیوست. پیش از این صحبت هایی درباره حضور این گارد راس جوان در پتروشیمی شنید شده بود اما او در نهایت با تیم تازه وارد به لیگ برتر ایران یعنی شیمیدر به توافق رسیده و قراردادش را امضا کرده است. این تیم تهرانی دست روی ستاره‌های دیگر بسکتبال ایران نیز گذاشته و در حال مذاکره با آنها است.

با توجه به ضرب‌العجل فدراسیون بسکتبال به باشگاه‌ها برای جذب بازیکنان تا پایان مردادماه باشگاه‌های لیگ برتری اندک اندک ترکیب خود را کامل می‌کنند و سهمیه‌های ملی شان را جذب کرده اند که البته در میان 12 تیم لیگ برتری تنها دو باشگاه این روزها فعالیت می کنند و 10 باشگاه دیگر هنوز به طور رسمی وارد بازار نقل و انتقالات نشده‌اند.

شیمیدر تهران و پتروشیمی بندرامام دو باشگاهی‌ هستند که در این مدت بازیکنان خود را به خدمت گرفته‌اند یا در حال مذاکرات نهایی با آنها هستند. تیم تهرانی قرارداد فرید اصلانی، علی الله وردی، محمد ترابی و مهراد آتشی را بسته است و گفته شده که با اوشین ساهاکیان نیز به توافق نهایی رسیده و او را نیز جذب کرده است اما مدیر برنامه‌های ساهاکیان ثبت قرارداد این بازیکن با شیمیدر را رد کرد. مسوولان شیمیدر این روزها در حال مذاکره با حامد آفاق و باشگاه مهرام برای جذب سجاد مشایخی نیز هست.

پتروشیمی هم که امسال با مهران شاهین‌طبع وارد لیگ برتر می‌شود سهمیه‌های ملی اش را به خدمت گرفته‌است. سعید داورپناه، بهنام یخچالی و آرمان زنگنه سه بازیکن ملی‌پوش ماهشهری‌ها برای فصل آینده خواهند بود. اما جدا از این بازیکنان نام های دیگری نیز شنیده شده که چمدان‌های خود را برای سفر به ماهشهر بسته‌اند؛ موسی نبی‌پور، مهدی اسماعیلی، محمد اجاقی، حامد حسین‌زاده و مهدی مرادی نسب بازیکنانی هستند که شنیده شده با پتروشیمی به توافق نهایی رسیده اند.

لیگ برتر بسکتبال آبان ماه و با حضور 12 تیم آغاز خواهد شد.


دیدگاه‌ها