کد خبر : 1257503 | 14 مرداد 1394 ساعت 09:56 | 9.9K بازدید | 0 دیدگاه

محسن آشوری: شکل برکناری‌ام مناسب نبود

دبیر برکنار شده فدراسیون کاراته می‌گوید برکناری‌اش به شکل نامناسبی صورت گرفته و می‌توانست به صورت مناسب‌تری این اتفاق رخ دهد.

محسن آشوری: شکل برکناری‌ام مناسب نبود
به گزارش "ورزش سه" و به نقل از ایسنا محسن آشوری، در مورد حواشی اخیر فدراسیون کاراته و برکناری‌اش از سمت دبیری این فدراسیون اظهار کرد: من در تمام سالهایی که در ورزش کاراته حضور داشتم، تلاش کردم تا خدمتی به ورزش ایران کرده باشم اما در نهایت به شکلی نامناسب از فدراسیون کاراته کنار گذاشته شدم.

او ادامه داد: عملکرد چندین ساله‌ام در رشته کاراته نشان دهنده تلاشم برای خدمت به این رشته است ولی اینکه در نهایت به این شکل از فدراسیون کنار گذاشته شوم به هیچ عنوان در شان یک فرد ورزشی نبود. اگر قرار به تغییر در فدراسیون بود می‌توانست این اتفاق به شکل بهتری رخ دهد.

دبیر سابق فدراسیون کاراته با بیان اینکه تغییرات جزو اختیارات رییس فدراسیون به شمار می‌رود، اظهار کرد: رییس فدراسیون می‌تواند با هرکسی که دوست دارد کار کند و هر کسی را که دوست ندارد کنار بگذارد، ولی برای این تغییرات باید شان و حرمت افراد در نظر گرفته شود.

آشوری اضافه کرد: امیدوارم کاراته ایران همواره موفق باشد و برای تمامی ورزشکاران این رشته آرزوی موفقیت دارم. با این وجود که دیگر در فدراسیون حضور ندارم ولی همواره آرزویم موفقیت کاراته ایران در میادین جهانی است.

او در مورد حاشیه‌هایی که مدت‌هاست فدراسیون را درگیر خود کرده نیز اظهار کرد: این حاشیه‌ها را برخی از داخل کاراته بوجود آوردند و نباید اجازه رشد را به چنین افرادی داد، چون در نهایت ضرر آن به کاراته ایران می‌رسد.

دبیر سابق فدراسیون در پاسخ به این سوال که دلیل بوجود آمدن این حاشیه‌ها چیست نیز گفت: من در این زمینه ترجیح می‌دهم چیزی نگویم و اظهار نظری نداشته باشم. شاید بهتر باشد که من پاسخی در این باره ندهم.

آشوری در مورد اینکه چرا از فدراسیون کاراته کنار گذاشته شد نیز گفت: من با رییس فدراسیون سالهاست که دوست هستم و نمی‌دانم که فرصت‌طلبها چه چیزی به او گفته بودند که در نهایت تصمیم به برکناری‌ام گرفته شد.

او با بیان اینکه دلیل حواشی کاراته ایران بیان خواسته‌ها از طریق نادرست است، افزود: متاسفانه برخی سعی می‌کنند حرف‌های خود را از طریق حاشیه‌ پردازی بیان کنند و همین هم سبب رخ دادن اتفاقات اخیر در این رشته است.


دیدگاه‌ها