کد خبر : 1258116 | 16 مرداد 1394 ساعت 21:49 | 26.1K بازدید | 0 دیدگاه

محمدی: از باخت ناامید نشدیم

اکبر محمدی مربی ملوان بعد از شکست برابر استقلال در کنفرانس مطبوعاتی شرکت کرد.

محمدی: از باخت ناامید نشدیم
به گزارش "ورزش سه"، محمدی بعد از این شکست در سالن کنفرانس گفت: ما ناراحت نشدیم، چون از برد هفته قبل هم خوشحال نبودیم.به استقلال بازیکنان این تیم، کادرفنی و هوادارانش تبریک می‌گویم. فوتبال همین است که بعد از بازی اعداد روی تابلو برنده و بازنده را نشان می‌دهد اما ما ناراحت نشدیم، چون از برد هفته قبل هم خوشحال نبودیم.

او ادامه داد: تیم ما شرایط وبضاعتش همین است چون دیر بسته شد، تمرینات لازم را پیش از فصل انجام ندادیم و بین بازیکنان ناهماهنگی وجود دارد زمان می‌برد تا به شرایط مطلوب برسم و مشکلات دیگر هم داشتیم. به دلیل دیر بسته شدن تیم کمبود بازیکن هم داشتیم و چون سه چهار روز فرصت نقل و انتقالات برایمان مانده بود نتوانستیم بازیکنان مورد نیاز را بگیریم تا نقاط ضعف را برطرف کنیم.علاوه براین مشکلات مسائل مالی هم در تمرکز بازیکنان تأثیرگذار است و شاید همه اعضای تیم ملوان آبروی و اعتبارشان در گرو ساق پای این بازیکنان باشد اما با مشکلات مالی نمی توان امید داشت که این بازیکنان تمرکز لازم را داشته باشند.

محمدی با اشاره به دیدار هفته اول مقابل ذوب آهن افزود: متأسفانه قرعه سختی هم در ابتدای لیگ نصیب ما شده و بعد از بازی قبلی مقابل ذوب آهن که فشار زیادی را تحمل کردیم در این بازی هم فشار زیادی روی بازیکنان بود مطمئناً هفته‌های آینده نیز شرایط همین طور است اما امیدوارم در بازی مقابل استقلال اهواز بتوانیم از امتیاز میزبانی استفاده کرده و با روحیه‌ای که هوادارانمان می‌دهند به پیروزی برسیم.

دیدگاه‌ها