کد خبر : 1258335 | 17 مرداد 1394 ساعت 16:50 | 31K بازدید | 1 دیدگاه

استقلال از خیلی جهات بهتر از سایر تیم های لیگ برتر نشان داد

یزدانی: استقلال برای بهتر شدن هنوز کار دارد

بازیکن سابق استقلال و تیم ملی عملکرد تیم سابقش را ستود و البته کار استقلال را در ادامه بازی ها سخت عنوان کرد.

یزدانی: استقلال برای بهتر شدن هنوز کار دارد
به گزارش "ورزش سه"، داریوش یزدانی درباره عملکرد استقلال در دیدار برابر ملوان گفت: سرعت بازى هر دو تیم در شروع نیمه اول به همراه گردش توپ سریع قابل قبول بود اما خیلى سریع خط هافبک استقلال با جابجایى و قرار گرفتن در زاویه هاى درست و توسعه بازى در عرض زمین بر خط هافبک ملوان چیره گشت و در روز درخشش خط هافبک استقلال سه امتیاز با ارزش هفته هاى نخست لیگ به استقلال رسید و یک روز خوب براى هواداران خوب استقلال رقم خورد .

یزدانی در ادامه درباره علمکرد خطوط مختلف این تیم نیز گفت: اصول دفاعى در تیم استقلال بخوبى اجرا شد اما خط دفاعى استقلال حداقل در مقطع فعلى از هماهنگى و صلابت لازم برخوردار نیست . بازیسازى از خط دفاع و انتقال خط به خط آن در استقلال بخوبى انجام شد و در خط میانى شاهد یک بازى منطقى در هر دو فاز حمله و دفاع بودیم و جاگیرى هافبکهاى میانى در زاویه هاى خوب جهت دریافت توپ و سرعت گردش توپ و دوندگى استقلال را متمایز از بسیارى از تیمهاى حاضر در لیگ برتر نشان مى دهد ضمن اینکه با بازگشت خسرو حیدرى و ارسالهاى درونگرا و برونگراى این بازیکن شاهد حملات متنوعى از استقلال بودیم و خواهیم بود .

وی ادامه داد: معمولا یکى از ویژگیهاى یک تیم خوب و هجومى جرات حمل توپ هافبکهاى کنارى و مهاجمین این تیمها از مدافع مستقیم است که این عمل بازى تیم را غیر قابل پیش بینى خواهد که استقلال در این حوزه ضعف داشت اما قطعا با بازگشت شهباززاده و مهاجم جدید استقلال احتمالا استقلال به این مهم نیز دست پیدا خواهد کرد و حضور جابر انصارى بعنوان مهاجم کنارى مى تواند استقلال را صاحب توانمندی هاى جدیدى کند .

یزدانی با اشاره به عملکرد استقلال در این بازی که با برتری آبی پوشان همراه بود ادامه داد: در ضربات ایستگاهى تمرکز و نظم بهترى در تیم حاکم بود . ضعف بزرگ استقلال همچنان در لحظه انتقال است و در ضد حملات نیازمند سرعت بیشتر و تصمیم گیرى بهتر.
بازیکن سابق استقلال در پایان برای هواداران آبی پوش پایتخت آرزوی موفقیت و شادمانی کرد: این برد شیرین و صدرنشینی استقلال را به بازیکنان، کادرفنی و خصوصا هواداران این تیم تبریک می گویم و برای آنها آرزوی روزهای بهتر را در ادامه بازی ها دارم.

دیدگاه‌ها