کد خبر : 1259122 | 21 مرداد 1394 ساعت 09:32 | 4.6K بازدید | 0 دیدگاه

خدری: قول داده بودم مدال طلا را کسب کنم

دارنده مدال طلای کشتی فرنگی جوانان جهان گفت: از قبل قول داده بودم به دنبال کسب خوشرنگ‌ترین مدال باشم و خوشحالم که مزد زحماتم را گرفتم.

خدری: قول داده بودم مدال طلا را کسب کنم
به گزارش "ورزش سه" و به نقل از تسنیم، رضا خدری بعد از کسب مدال طلای رقابت‌های کشتی فرنگی قهرمانی جوانان جهان در خصوص این مسابقات اظهار داشت: زحمت زیادی برای موفقیت در این مسابقات کشیده بودم و خوشحالم که با کسب مدال طلا پاسخ خوبی به اعتماد مربیان دادم.

وی افزود: همان طور هم که از قبل قول داده بودم به دنبال کسب خوشرنگ‌ترین مدال بودم و خوشحالم مزد زحماتم را گرفتم.

خدری ادامه داد: مدالم را تقدیم به برادر بزرگترم و خانواده‌ام می‌کنم تا گوشه‌ای از زحمات آنها را جبران کرده باشم. خوشحالم که با دستی پُر و با مدالی خوشرنگ رده سنی جوانان را ترک و به بزرگسالان می‌روم. این مدال روحیه و انگیزه مضاعفی را برای حضور در رده سنی بزرگسالان به من می‌دهد.

قهرمان جوانان جهان در خصوص اینکه آیا به حضور در المپیک ریو فکر می‌کند یا نه، تصریح کرد: چرا که نه و حتما به آن فکر می‌کنم. چند هفته‌ای را استراحت می‌کنم و پس از آن تمریناتم را از سر می‌گیرم. با توجه به اینکه وزنم برای حضور در وزن 59 کیلوگرم کم است باید تلاش کنم تا با برنامه‌ریزی خوب خودم را برای رقابت با حریفان با تجربه‌ام آماده کنم چراکه کار بسیار سختی دارم، اما چیزی از حریفانم کم ندارم.

دیدگاه‌ها