کد خبر : 1259441 | 22 مرداد 1394 ساعت 17:22 | 4.9K بازدید | 0 دیدگاه

گل آرا: می خواهم بهترین نتیجه را بگیرم

ملی پوش وزن 60 کیلوگرم تیم بوکس بزرگسالان ایران با تاکید براینکه هیچگاه در دوران ورزش حرفه ای ناامید و دلسرد نشده است، گفت: می خواهم در مسابقات آسیایی تایلند بهترین نتیجه دوران ورزشی ام را کسب کنم.

گل آرا: می خواهم بهترین نتیجه را بگیرم
به گزارش "ورزش سه" و به نقل از ایرنا فروتن گل آرا که می بایست دو هفته دیگر در مسابقات قهرمانی آسیا که به میزبانی تایلند برگزار می شود روی رینگ برود، تصریح کرد: بعد از بازیهای آسیایی اینچئون که شکست سختی به من وارد شد، مایوس نشده و با تلاش فراوان دوباره خودم را به اوج بازگرداندم.

وی افزود: نمی خواست دوران قهرمانی ام به پایان برسد و حدود 6 ماه تمرینات منظم و حرفه ای را به صورت انفرادی دنبال کرده و در تمامی مسابقات انتخابی برابر حریفانم در وزن 60 کیلوگرم پیروز شدم.

گل آرا تصریح کرد: در تورنمنت اسلواکی به همراه تیم ملی ایران اعزام شده و ضمن کسب مدال طلا عنوان فنی ترین بوکسور را به دست آوردم و این مساله در اوکراین نیز تکرار شد.

وی با مناسب توصیف کردن شرایط بوکسورهای ایران پیش از مسابقات قهرمانی آسیا، عنوان کرد: ولادمیر وینکوف سرمربی اوکراینی تیم ایران به همراه مربیان کشورمان تلاش زیادی را برای آماده سازی بوکسورها انجام داده اند و امیدوارم مزد زحمات خود را بگیریم.

بوکسور وزن 60 کیلوگرم ایران که سومین حضور خود در مسابقات قهرمانی آسیا را تجربه خواهد کرد، اظهار داشت: سال 86 در مغولستان به مدال برنز آسیا دست یافته اما سال 92 در اردن از رسیدن به مدال بازماندم.

شرایط امسال متفاوت است و می خواهم بهترین نتیجه دوران ورزشی ام را بگیرم.گل آرا در مورد حضورش در مسابقات حرفه ای جهان عنوان کرد: عملکرد در مسابقات اسلواکی و اوکراین سبب شد تا یک باشگاهی اوکراین برای حضور در مسابقات حرفه ای جهان به من پیشنهاد بدهد که آنرا پذیرفتم.

بوکسور 31 ساله ایران گفت: پس از حضور در مسابقات قهرمانی آسیا، کارم را برای شرکت در پیکارهای حرفه ای جهان آغاز خواهم کرد.

دیدگاه‌ها