کد خبر : 1259668 | 23 مرداد 1394 ساعت 17:01 | 14.4K بازدید | 0 دیدگاه

برای رعایت بازی جوانمردانه سمت نفتی ها رفتم

یووانوویچ: داور فحش های سید جلال را نشنید

میلان یووانوویچ مدافع سیاه جامگان در روز خوب این تیم با دریافت کارت زرد و قرمز حواشی زیادی را به دنبال داشت.

یووانوویچ: داور فحش های سید جلال را نشنید
یووانوویچ به خبرنگار "ورزش سه" گفت: در بازی با نفت متاسفانه سوء تفاهماتی به وجود آمد که در نهایت منجر به اخراج من شد در حالی که من هیچ حرکت غیر ورزشی انجام نداده بودم.

او ادامه داد: در پایان بازی من خودم به سمت شماره 4 نفتی ها(سید جلال حسینی) رفتم. تا به او تبریک بگویم شاید این کار من تعبیر اشتباهی شده باشد ولی معمولا در فوتبال دنیا رسم است که تیمها بعد از بازی بخاطر رعایت FairPlay  یا بازی جوانمردانه بازیکنان با هم دست می دهند و به هم تبریک می گویند و من نمی دانستم که اینکار من در ایران تعبیر بدی می شود.

وی افزود: بعد از بازی همه به من گفتند چون تیم ما برده بود و نفت باخته بود من نباید به بازیکنان حریف تبریک می گفتم ولی در حقیقت من می خواستم که رعایت بازی جوانمردانه از طرف هر دو تیم را به حریف تبریک بگویم و فکر نمی کنم این مساله ربطی به برد و باخت داشته باشد! یعنی اگر تیم ما هم می باخت باز هم من همینکار را انجام می دادم. ضمن اینکه برد یک بر صفر خیلی نتیجه عجیبی نیست که من بخواهم بابت آن حریف را مسخره کنم.

یووانوویچ گفت: بعد از آنکه من به سمت سید جلال رفتم او به من فحش داد و من هم در مقابل جواب او را دادم که متاسفانه داور فقط فحاشی من را شنید و همین مساله باعث شد تا من را جریمه کند. بعد از آن هم من شنیدم که در رسانه ها مطرح شده که در هنگامی که به سمت رختکن سیاه جامگان می رفتم با منصوریان هم درگیر شدم ولی باور کنید که اینطور نبود و خود آقای منصوریان به سمت من آمد و در مورد علت درگیری ام سوال کرد و هیچ مشکلی هم بین ما پیش نیامد.

دیدگاه‌ها