کد خبر : 1260337 | 26 مرداد 1394 ساعت 11:17 | 4.7K بازدید | 2 دیدگاه

دوجی: دنبال حفظ سهمیه گنبد در لیگ هستیم

سرمربی فصل گذشته تیم جواهری گنبد گفت: در دیداری که با مدیرکل ورزش و جوانان استان گلستان داشتم، بر لزوم تیمداری و حضور حداقل یک تیم در لیگ برتر والیبال تأکید شد.

دوجی: دنبال حفظ سهمیه گنبد در لیگ هستیم
به گزارش "ورزش سه" و به نقل از تسنیم، مثل هر سال، حضور تیم یا تیم‌های گنبدی در لیگ برتر والیبال با اما و اگر همراه است و باید تا شب شروع لیگ منتظر تصمیم‌های مدیران ورزشی و اسپانسرهای این شهر بود.

بای‌محمد دوجی، سرمربی تیم جواهری گنبد در فصل گذشته اظهار داشت: فعلاً که خبری از تیم و تیمداری نیست اما در دیداری که با مدیرکل ورزش و جوانان استان گلستان داشتم بر لزوم تیمداری و حضور حداقل یک تیم در لیگ برتر والیبال تأکید شد. حتی فرماندار هم پیگیر حضور گنبد در لیگ برتر والیبال است و صحبت‌هایی هم با رمضان جواهری برای حمایت مالی از تیم مثل سال‌های قبل شده است.

دوجی ادامه داد: تیم جواهری گنبد در حال حاضر تنها نماینده گنبد در لیگ برتر است ولی شایعاتی هم در مورد حضور مجدد تعاون در لیگ به گوش می‌رسد ولی آن طور که من شنیده‌ام این تیم هنوز به تعهدات مالی فصل پیش خود عمل نکرده است.

سرمربی تیم جواهری تصریح کرد: حامی مالی تیم جواهری گنبد در طول چند فصل تیمداری از عملکرد ما راضی بوده است. او به من گفت که فقط تیم را در لیگ برتر نگه دارم ولی ما فصل پیش ششم شدیم و ایشان هم پاداش‌های خوبی به بازیکنان داد.

دیدگاه‌ها