کد خبر : 1260339 | 26 مرداد 1394 ساعت 11:22 | 14.4K بازدید | 0 دیدگاه

صبای واقعی را هفته ششم ببینید

میاچ: بدنسازی نداشتیم

مربی کروات صبای قم دو مشکل تیمش را عدم آمادگی بدنی بازیکنان و ضعف در کار تهاجمی عنوان کرد.

میاچ: بدنسازی نداشتیم
ژلکو میاچ در خصوص شرایط صبای قم به "ورزش سه" گفت: امیدواریم مقابل راه‌آهن نتیجه‌ای بهتر از بازی‌های گذشته کسب کنیم چرا که از امتیازاتی که تاکنون به دست آوردیم رضایت نداریم. سعی داریم راه‌آهن و بعد از آن پدیده را شکست دهیم تا با 9 امتیاز به تعطیلات لیگ برویم.

او با اطمینان از اینکه صبا در هفته‌های آینده بهتر خواهد شد، اظهار کرد: طبیعی است که این اتفاق بیافتد و به مرور زمان شرایط بدنی بهتری در بازیکنان شاهد باشیم. ما بدنسازی کافی برای لیگ نداشتیم و خود من یک هفته به شروع مسابقات به تیم اضافه شدم. صورت حقیقی تیم صبا را بعد از استراحتی که پس از هفته پنجم وجود دارد خواهد دید چون در وقفه 10 روزه لیگ بدن‌های بازیکنان بهتر از قبل می‌شود. صبا تازه تشکیل شده است و برای اینکه همه یکدیگر را بهتر بشناسیم نیاز به زمان داریم.

مربی صبای قم ادامه داد: ممشکل بدنی در تیم وجود دارد اما در کار تهاجمی هم ضعف داریم. در کار دفاعی خوب کار می‌کنیم چون فقط دو گل دریافت کردیم ولی از سوی دیگر فقط دو گل زدیم که این برای تیم صبا کافی نیست و مشکل در کار تهاجمی را نشان می‌دهد. باید در کار هجومی بهتر باشیم ولی این در صورتی اتفاق می‌افتد که تیم از نظر بدنی و تاکتیکی بهتر شود و برای آن نیاز به زمان داریم.

دیدگاه‌ها