کد خبر : 1260671 | 27 مرداد 1394 ساعت 15:38 | 27.7K بازدید | 1 دیدگاه

مسعود بعد از اردوی تیم ملی تصمیم می گیرد

شجاعی در دوراهی قطر - اسپانیا

مسعود در دو راهی قطر- اسپانیا قرار گرفته. چند تیم هافبک تیم ملی را زیر نظر دارند اما گفته می شود او که بازیکن آزاد است بعد از اردوی تیم ملی تیم آینده اش را انتخاب خواهد کرد.

شجاعی در دوراهی قطر - اسپانیا
به گزارش " ورزش سه " مسعود شجاعی هنوز تیم آینده خود را انتخاب نکرده اما به عنوان بازیکن آزاد می تواند با هر باشگاهی توافق و در هر لیگی که دلخواهش است بازی کند اما به نظر می رسد او در دوراهی قطر- اسپانیا قرار گرفته و می خواهد یکی از این دو لیگ را برای ادامه فوتبالش انتخاب کند. شجاعی که بعد از جدایی از الشحانیه ، فعلا با هیچ تیمی به توافق نریسده، چند هفته قبل از پرسپولیس پیشنهاد بازی دریافت کرد اما ترجیح داد تا به لیگ ایران برنگردد و فعلا فوتبال خود را خارج از کشور دنبال کند. شجاعی از یک تیم قطری و یک تیم اسپانیایی پیشنهاد بازی دریافت کرده اما هنوز تصمیمی در این باره نگرفته است. لیگ قطر از لحاظ مالی برای او مناسب است اما تجربه بازی در فوتبال حرفه ای اسپانیا نیز شجاعی را برای انتخاب تیم جدید مردد کرده است. گفته می شود لاس پالماس، باشگاه اسپانیایی خواهان شجاعی است. تیمی که مسعود را یکی دو فصل قبل در خدمت داشت و با او حتی تا آستانه صعود به لالیگا پیش رفت.

به نظر می رسد مسعود شجاعی تا چند هفته بعد و پس از اردوی تیم ملی برای دو بازی مقابل گوام و هند تیم جدید خود را انتخاب خواهد کرد. او فعلا به مسافرت رفته اما به محض بازگشت قرار است پیشنهادهایش را بررسی کند و با تیم جدیدش به توافق برسد. البته او بازیکن آزاد است و اگر هم عجله ای نکند هیچ مشکلی برایش پیش نخواهد آمد.

دیدگاه‌ها