کد خبر : 1261814 | 01 شهریور 1394 ساعت 12:17 | 6.1K بازدید | 2 دیدگاه

در رقابت‌های آسیایی به دنبال مدالم

کاپیتان تیم ملی بوکس: گله‌ای از کسی ندارم

کاپیتان تیم ملی بوکس ایران می‌گوید در رقابت‌های قهرمانی آسیا می‌تواند مدال‌آور باشد.

کاپیتان تیم ملی بوکس: گله‌ای از کسی ندارم
به گزارش "ورزش سه" و به نقل از ایسنا فروتن گل‌آرا  از آمادگی خود برای حضور در رقابت‌های قهرمانی آسیا خبر داد و گفت: پس از آن که آخرین مرحله از اردوی تدارکاتی خود را پشت سر گذاشتیم، با تمام توان راهی رقابت‌های آسیایی در تایلند می‌شویم و امید بسیاری به کسب مدال دارم.

او ادامه داد: شرایط بسیار خوبی داریم و به نظرم تمامی ملی‌پوشان شایستگی کسب مدال در رقابت‌های قهرمانی آسیا را دارند و همه چیز برای کسب افتخار در این رقابت‌ها فراهم است.

کاپیتان تیم ملی بوکس ایران به حضور وزیر ورزش و جوانان و رییس کمیته کلی المپیک در اردو‌های تیم ملی بوکس اشاره کرد و گفت: حضور آنها انرژی زیادی به ملی‌پوشان داد و برای ما دلگرمی بود. این که بالاترین شخص ورزش ایران به اردوی تیم ملی می‌آید، دارای اهمیت بسیاری است.

گل‌آرا افزود: امیدوارم در رقابت‌های قهرمانی آسیا با قرعه خوبی روبه‌رو شویم تا شانس بیشتری برای کسب مدال داشته باشیم. حریفان حاضر در رقابت‌های قهرمانی آسیا همگی جزو بهترین‌ها هستند و در سبک وزن شانس زیادی برای کسب موفقیت دارند.

او با بیان این که در این شرایط و در آستانه اعزام به رقابت‌های آسیایی هیچ گله‌ای از هیچ کس ندارد، گفت: دوست ندارم در این شرایط مشکلات خودم و دیگر ملی‌پوشان را بیان کنم. با تمام مشکلات هر آنچه را در توان داریم، برای تیم ملی می‌گذاریم و فقط به فکر کسب موفقیت هستیم.

کاپیتان تیم ملی بوکس ایران در بخش دیگری از صحبت‌های خود به بازی‌های المپیک 2016 و کسب سهمیه برای بوکس ایران اشاره کرد و گفت: شاید از نظر برخی قابل دسترسی نباشد ولی می‌توانیم حداقل 5 سهمیه برای المپیک 2016 کسب کنیم و در ریو مدال‌آور نیز باشیم.

گل‌آرا در پایان خاطرنشان کرد: ملی‌پوشان بوکس ایران بدون توجه به مشکلات تنها برای موفقیت ایران به میدان می‌روند و هیچگاه به کمبودها توجه نمی‌کنند.

دیدگاه‌ها