کد خبر : 1262008 | 02 شهریور 1394 ساعت 00:18 | 13.5K بازدید | 0 دیدگاه

اشملزر: این دورتموند واقعی است

مدافع چپ دورتموند که اینروزها یکی از اثرگذارترین بازیکنان این تیم محسوب می‌شود، نسبت به آینده تیمش در فصل جاری بسیار امیدوار است.

اشملزر: این دورتموند واقعی است
به گزارش "ورزش سه"، هفته‌هاست که مارسل اشملزر در بالاترین سطح خود قرار دارد. او در دیدار امروز بروسیا دورتموند مقابل اینگول‌اشتات نیز یکی از موثرترین بازیکنان میدان بود و نه تنها حملات بسیاری را خنثی کرد، بلکه توانست یک پنالتی هم برای تیمش بگیرد. وی در مصاحبه با "اسکای" به اظهارنظر درمورد آخرین وضعیت خود و تیمش پرداخت.

مارسل! تیم شما مقابل گلادباخ و اینگول‌اشتاد 4 بر 0 پیروز شد و مقابل اودز نروژ هم 4 بر 3. دورتموند واقعی چگونه بازی می‌کند؟
-همینطوری که امروز در اینگول‌اشتاد و هفته قبل برابر گلادباخ و در نیمه دوم بازی مقابل اودز دیدید. این بروسیای واقعی است. ما دقیقا به این نکته واقفیم که در نیمه اول بازی در نروژ خواب مانده بودیم.

بازی امروز را چطور دیدی؟
-ما بیش از نود دقیقه بازی خوبی از خود ارائه کردیم. در نیمه اول فرصت‌های بسیاری داشتیم که نتوانستیم از آنها استفاده کنیم؛ برای همین در استراحت بین دو نیمه از دست خودمان عصبانی بودیم. اما با شروع نیمه دوم به سمت زمین حریف یورش بردیم و تکلیف بازی را روشن کردیم. دیدار امروز از هر نظر یک نمایش مقتدرانه از سوی بروسیا دورتموند بود.

تو در صحنه‌ای که منجر به پنالتی شد نقش داشتی. آنجا چه اتفاقی افتاد؟
-من ضربه‌ای را به پایم احساس کردم. به نظرم داور تصمیم درستی گرفت که این صحنه را پنالتی تشخیص داد.

این اوج گرفتن تو در برهه زمانی کنونی از کجا ناشی شده است؟
-من از زمستان تا الان مصدوم نشده‌ام. این یک نکته بسیار مهم برای جسم من است و از این رو در حال حاضر روی غلتک افتاده‌ام. از این وضعیت خوشحالم و امیدوارم که همینطور ادامه پیدا کند.

نظرت درمورد صدرنشینی‌تان در جدول چیست؟
-به نظرم این اتفاق بسیار مهمی است. ما نمی‌خواهیم امتیازی را از دست بدهیم. از همین رو فوق‌العاده اهمیت داشت که امروز با تمرکز وارد میدان شویم و نتیجه را مال خود کنیم. در رسیدن به این هدف هم موفق شدیم.

دیدگاه‌ها