کد خبر : 1262098 | 02 شهریور 1394 ساعت 11:41 | 7.4K بازدید | 0 دیدگاه

پشتوانه‌های خوبی هستند

شهنازی: عملکرد نوجوانان جای تبریک دارد

سرمربی پیشین تیم والیبال نوجوانان ایران گفت: فدراسیون والیبال باید با بهره‌گیری از شخصی که به والیبال روز دنیا آشناست، تفکر جدید را در تیم جوانان برقرار کند.

شهنازی: عملکرد نوجوانان جای تبریک دارد
به گزارش "ورزش سه" و به نقل از تسنیم ناصر شهنازی در مورد کسب عنوان سومی جهان توسط تیم والیبال نوجوانان ایران اظهار داشت: باید به کادر فنی بازیکنان تیم نوجوانان ایران تبریک گفت. چند سال بود که تیم ایران در این مقطع روی سکوی جهانی قرار نگرفته بود.

شهنازی ادامه داد: موردی که در تیم‌های نوجوانان بیشتر از نتیجه‌گیری اهمیت دارد، عملکرد بازیکنان و برنامه‌ریزی برای آینده است. این بازیکنان فیزیک مناسبی دارند و می‌توانند پشتوانه خوبی برای آینده والیبال ایران باشند. علاوه بر این فشار روحی و روانی از روی بازیکنان و کادر فنی تیم ملی برای پشتوانه‌سازی برداشته می‌شود.

مربی پیشین تیم ملی گفت: در رده سنی نوجوانان، قدرت مطلق در جهان وجود ندارد و به همین خاطر، کسب عنوان سومی در این مقطع، اهمیت زیادی دارد. تیم لهستان نیز واقعا با ثبات بود که توانست به عنوان قهرمانی جهان برسد.

سرمربی پیشین تیم والیبال نوجوانان ایران تصریح کرد: بازیکنان در رده نوجوانان با والیبال و تکنیک‌های اولیه آن آشنا می‌شوند ولی در رده جوانان باید به تکامل برسند اما در تیم جوانان شاهد چنین موضوعی نیستیم. متاسفانه مواردی وجود دارد که بازیکنان در رده جوانان به تکامل و پختگی لازم نمی‌رسند. فدراسیون والیبال باید با بهره‌گیری از شخصی که به والیبال روز دنیا آشناست، تفکر جدید را در این تیم برقرار کند. تیم جوانان ایران در چند سال اخیر، نتیجه درخشانی در جهان نگرفته است.

شهنازی در مورد 2 شکست مشابه تیم نوجوانان ایران مقابل لهستان اظهار داشت: تیم نوجوانان لهستان قهرمان اروپا و جهان شده است و بنابراین تیم شاخصی است. متاسفانه بازی‌ها پخش تلویزیونی نشد تا ما قضاوت درستی از شرایط داشته باشیم ولی شکی در مورد قدرت تیم لهستان وجود ندارد.

دیدگاه‌ها