کد خبر : 1262190 | 02 شهریور 1394 ساعت 16:16 | 4.9K بازدید | 0 دیدگاه

تیم جوانان و نوجوانان کارشان را با قدرت دنبال می‌کنند

معینی: در مورد وضعیت خاکپور اطلاعی ندارم

سرپرست کمیته جوانان فدراسیون فوتبال گفت: تیم ملی فوتبال نوجوانان و جوانان برای حضور با قدرت در رقابت‌های مقدماتی قهرمانی آسیا کارشان را با قدرت دنبال می‌کنند.

معینی: در مورد وضعیت خاکپور اطلاعی ندارم
به گزارش "ورزش سه" و به نقل از فارس فریدون معینی در مورد وضعیت تیم ملی نوجوانان ایران گفت: تیم ملی سوریه به ایران آمده و قرار است در دیداری دوستانه به مصاف تیم ملی نوجوانان برود. این بازی فردا برگزار می‌شود و امیدواریم برای تیم نوجوانان مفید باشد و در راستای آماده‌سازی این تیم نقش موثری داشته باشد.

وی در مورد وضعیت تیم ملی جوانان خاطرنشان کرد: تیم جوانان در مشهد به سر می‌برد این تیم یک بازی با سوریه انجام داد و فردا هم به مصاف عراق می‌رود یک مسابقه دیگر هم در 5 شهریور با عراق برگزار خواهد شد. در کل هر دو تیم نوجوانان و جوانان وضعیت خوبی دارند برای حضور در رقابت‌های مقدماتی قهرمانی آسیا کارشان را با قدرت ادامه می‌دهند.

معینی در مورد اینکه مدیرکل ورزش و جوانان مشهد اعلام کرده برای میزبانی رقابت‌های قهرمانی جوانان آسیا با آنها هماهنگی نشده است و آیا نگران نیستند که مشکل بازی دوستانه با سوریه در این مسابقات که جنبه رسمی هم دارد تکرار شود، اظهار داشت: اطلاع دقیقی از این موضوع ندارم. اما مطمئنا فدراسیون فوتبال با تجربه زیادی که از بابت برگزاری این مسابقات دارد هماهنگی‌ لازم را با هیأت فوتبال خراسان رضوی انجام داده تا بدون مشکل این مسابقات برگزار شود.

وی در پایان در مورد اظهار نظر مسعود اقبالی در مورد اینکه محمد خاکپور سرمربی تیم ملی امید در کلاس‌های صدور مدرک مربیگری A آسیا غیبت‌ زیادی داشته و مدرکی برای او صادر نمی‌شود و اینکه آیا این مسئله برای حضور او روی نیمکت مربیگری تیم ملی امید مشکلی به وجود می‌آورد، اظهار داشت: در این مورد اطلاعی ندارم و این مسئله را باید از مسئولان کمیته آموزش بپرسید.


دیدگاه‌ها