کد خبر : 1262408 | 03 شهریور 1394 ساعت 14:19 | 25.5K بازدید | 9 دیدگاه

تیم ملی جوانتر شد

تغییر نسل تیم ملی در حال انجام است

حضور مهدی طارمی ، امید عالیشاه، حسین کنعانی زادگان، سردار آزمون، علیرضا جهانبخش، مرتضی پورعلی گنجی، محمدرضا اخباری و میلاد محمدی که جملگی زیر 23 سال سن دارند باعث شده تا به تغییر نسل و جوانگرایی در تیم ملی امیدوار باشیم.

تغییر نسل تیم ملی در حال انجام است
به گزارش " ورزش سه " تیم ملی به نسبت گذشته جوانتر شده و تغییر نسل را رفته رفته می توانیم در لیست کی روش ببینیم. سرمربی تیم ملی این بار قلم قرمز روی نام بازیکنانی باتجربه و مسنی همچون مسعود شجاعی و هاشم بیک زاده کشیده و به جای آنها نفرات جوانتری چون امید عالیشاه ، مهرداد قنبری و حتی میلاد محمدی را دعوت کرده است.

تغییر نسل را می توانیم در تیم ملی جدید ببینیم. کی روش دیگر اعتقاد گذشته را به بازیکنان باتجربه اش ندارد. به همین دلیل هم هست که هاشم بیک زاده را دعوت نمی کند و یا مسعود شجاعی را خط می زند و البته از نام هایی چون قاسم حدادی فر به راحتی عبور می کند. البته که این آخری از تیم ملی خداحافظی کرده و حتی این روزها با مصدومیتی شدید دست و پنجه نرم می کند.

کی روش در تازه ترین لیست خود، میانگین سنی تیم ملی را پایین آورده. در تیم کی روش ، آرزو بود که یک بازیکن زیر 20 سال مشاهده شود اما بعد از آزمون که از دو سال قبل به تیم ملی دعوت شده، حالا سعید عزت اللهی را می بینیم که در نزدیکی های 19 سالگی یک مهره قابل اعتماد برای مرد پرتغالی در خط میانی تیم ملی محسوب می شود. یا مثلا مهدی ترابی که نازه 20 ساله شده و در این سن و سال کم به پای ثابت لیست های کی روش در اردوهای تیم ملی تبدیل شده است.

حضور مهدی طارمی ، امید عالیشاه، حسین کنعانی زادگان، سردار آزمون، علیرضا جهانبخش، مرتضی پورعلی گنجی، محمدرضا اخباری و میلاد محمدی که جملگی زیر 23 سال سن دارند باعث شده تا به تغییر نسل و جوانگرایی در تیم ملی امیدوار باشیم. بخصوص اینکه فعلا تا مسابقات مقدماتی جام جهانی 2018، زمان مناسبی باقی مانده تا این جوان ها پخته شوند و نسل جدیدی از فوتبال ایران را تشکیل بدهند.

دیدگاه‌ها