کد خبر : 1262699 | 04 شهریور 1394 ساعت 14:24 | 21.1K بازدید | 3 دیدگاه

لیست تیم ملی نباید قبل از بازی اعلام می شد

فرکی: انتقال حاج صفی به ضرر ماست

حسین فرکی سرمربی سپاهان که گفته می شد 4 برد خانگی دارد، با پیروزی برابر سایپا در خارج از خانه جواد منتقدان را داد.

فرکی: انتقال حاج صفی به ضرر ماست
فرکی به خبرنگار "ورزش سه"، گفت: متاسفانه بعضی ها به صورت آماتور از ما انتقاد می کردند که اگر سپاهان نتیجه می گیرد بخاطر این است که در 4 دیدار گذشته خودش در اصفهان به میدان رفته.
خدا را شکر با شکست سایپا ثابت شد که ما در تجربه بیرون از خانه هم موفق هستیم. برای سپاهان بازی داخل خانه و خارج از خانه فرقی نمی کند. به هر حال ما باید مقابل تمام تیمهای لیگ بازی کنیم. ضمن اینکه چند بازی خانگی ما هم بر اساس قرعه بود و کاری نمی شد کرد.

او ادامه داد: قرار نیست سپاهان در لیگ بدون شکست باشد. به هر حال ما باید 30 بازی در لیگ انجام دهیم و قرار نیست که همیشه پیروز زمین باشیم و ممکن است در خانه خودمان هم شکست بخوریم.

وی افزود: دیدار مقابل سایپا خوب بود و بازیکنان ما با برنامه و هدف به زمین رفته بودند قبل از بازی هم می دانستیم که اگر بر اساس برنامه پیش برویم برنده زمین خواهیم بود. خوشبختانه بچه ها هم توانستند کارهایی را که از آنها خواسته بودیم در زمین پیاده کنند.

فرکی در مورد ترانسفر بازیکنان سپاهان به اروپا، گفت: بحث ترانسفر حاج صفی و شریفی به اروپا مطرح شد. بحث جدایی شریفی که منتفی است ولی در مورد احسان باید بگویم که خود احسان می خواست به اروپا ترانسفر شود. ما هم با وجود اینکه می دانستیم این انتقال به ضرر ما و سپاهان تمام می شود ولی چون آینده ورزشی احسان در آن نقش دارد، نخواستیم مانع از پیشرفت او بشویم. در نهایت موفقیت احسان برای ما هم افتخار است.

سرمربی سپاهان در مورد لیست کی روش، گفت: من نمی دانم که کی روش چه فکری می کند که مثلا بعضی از بازیکنان ما مثل شریفی در لیست او جایی ندارند. ولی فکر نکنم دعوت نشدن آنها دلیل فنی داشته باشد و فکر می کنم محدودیت تعداد بازیکنان باعث این مساله شده است. ضمن اینکه شریفی و کریمی خیلی جوان هستند و فرصت برای آنها زیاد است

فرکی با اظهار نارضایتی از زمان اعلام لیست بازیکنان تیم ملی، افزود: تنها مساله ای که دوست دارم در مورد آن صحبت کنم زمان اعلام نفرات تیم است. فکر نمی کنم درست باشد که دو ساعت قبل از بازی اینکار انجام شود. شاید اینکار در فوتبال دنیا شایع باشد ولی فوتبال ایران فرهنگ و شرایطش متفاوت است و زمانی که پیش از بازی لیست تیم ملی اعلام می شود تمرکز بازیکن بر هم می خورد آن وقت چه کسی باید پاسخگوی اشتباه بازیکنان باشد. برای همین هم هست که من اعلام لیست قبل از بازی های لیگ را درست نمی بینم.

دیدگاه‌ها