کد خبر : 1263299 | 07 شهریور 1394 ساعت 12:51 | 24.4K بازدید | 1 دیدگاه

نامجومطلق:ستارگان جهان حرفه‌ای اند، ما آماتور

هافبک سابق تیم های استقلال و پرسپولیس نیز یکی دیگر از بازیکنان ستارگان ایران مقابل ستارگان جهان بود.

نامجومطلق:ستارگان جهان حرفه‌ای اند، ما آماتور
به گزارش "ورزش سه"، مجید نامجومطلق در مورد این دیدار گفت: بازی جذابی انجام شد و به راحتی می شد تفاوت فوتبال حرفه و فوتبال خودمان را متوجه شد. بازیکنان حریف که فوتبال را کنار گذاشته بودند براساس اصول حرفه ای خودشان را آماده این دیدار کرده بودند. وقتی نوع بازی این فوتبالیست های حرفه ای را با بازیکنان خودمان حتی کسانی که مثل جواد نکونام در حال حاضر در سطح فوتبال حرفه ای بازی می کنند، مقایسه کنیم پی به همه چیز می بریم. بازیکنان حریف از تجربه و فکرشان استفاده کردند اما بازیکنان ما کاملا احساسی عمل کردند. فوتبال حرفه ای و خوبی از تیم ستارگان جهان شاهد بودیم، آنها از مغزشان استفاده کرده و در کار تیمی با هم هماهنگ بودند. وقتی آنها بعد از این همه مدت که فوتبالشان را کنار گذاشته اند در اوج بودند حسابش را بکنید که در زمان بازیگری شان در چه سطحی قرار داشتند.

وی درباره مقایسه شرایط بدنی ما و آنها ادامه داد: به غیر از روبرتو کارلوس که کمی چاق بود بقیه همه خوب بودند. برای مثال همه دیدند فیگو با آن سنش چقدر راحت بازی می کند. آنها نگاه حرفه ای به فوتبال دارند و ما آماتور.

این پیشکسوت فوتبال در مورد اینکه قضیه درگیری بین دو نیمه چه بود نظرش را اینگونه بیان کرد: من داشتم گرم می کردم و متاسفانه متوجه چیزی نشدم.

نامجومطلق در مورد گرفتن پیراهن سالگادو در پایان بازی گفت: آخر بازی رفتم که پیراهن سالگادو را بگیرم و به من گفت که در رختکن پیراهن هایمان را با یکدیگر عوض کنیم.

بازیکن سابق تیم ملی در پایان افزود: صددرصد روز خوبی رقم خورد و خیلی ها برای برگزاری این مسابقه تلاش و کمک کردند از جمله آقای یاریار واقعا زحمت کشید. حرکت بسیار بزرگی انجام شد، امیدوارم از این مسابقات بیشتر برگزار شود.

دیدگاه‌ها