کد خبر : 1263314 | 07 شهریور 1394 ساعت 13:35 | 10.3K بازدید | 0 دیدگاه

تمجید ونگر از کالوم چمبرز

آرسن ونگر، سرمربی آرسنال به تمجید از کالوم چمبرز پرداخت و با وجود اینکه مدافع جوان مقابل لیورپول عملکرد خوبی نداشت، او را قلب تپنده دفاع دانست.

تمجید ونگر از کالوم چمبرز
به گزارش "ورزش سه"، مدافع میانی سابق ساوتهمپتون، بارها و بارها مغلوب بنتکه شد و عملکرد خوبی در نیمه اول دیدار مقابل لیورپول نداشت ولی با این حال، تیمش در طول بازی گلی دریافت نکرد. ونگر به تمجید از مدافع جوان تیمش پرداخت و گفت که او قدرت روحی و بدنی اش را به رخ کشید.

او گفت:" او شخصیتش را نشان داد. شاید بهترین عملکردش را در نیمه اول نداشت ولی توانست جبران کند. نسبت به سال گذشته، کمی اعتماد به نفسش را از دست داده بود. شاید بازی نکردن در تیم زیر 21 ساله‌های انگلیس باعث این موضوع شده است. با او صحبت کردم و او فوتبالیست مستحکمی است. یک بازیکن در اختیار تیم که آماده است شب و روز بجنگد. او استعداد بالایی دارد."

ونگر ادامه داد: "فکر نمی‌کنم تعویض شدندش باعث ناراحتی شده باشد. دلیل تعویض شدنش این نبود که تعداد بازیکنان هجومی ام را بیشتر کنم، بلکه به او زمانی برای ریکاوری بدهم. می‌خواستیم بازی را ببریم. می‌خواستیم از دفاع ، حملات را پایه ریزی کنیم بنابراین نیاز به تعویض داشتیم."

دیدگاه‌ها