کد خبر : 1263351 | 07 شهریور 1394 ساعت 15:44 | 4.3K بازدید | 0 دیدگاه

نگران تونی هستم

کیانی:بالاخره طلسم نبردن در انزلی را شکستیم

مهدی کیانی هافبک گسترش فولاد به اعتقاد فراز کمالوند در بازی با ملوان از بهترین بازیکنان زمین بود.

کیانی:بالاخره طلسم نبردن در انزلی را شکستیم
کیانی در مورد بازی با ملوان و شرایط گسترش برای ادامه لیگ به "ورزش سه" گفت: واقعا بازی کردن در شرایط آبو و هوایی انزلی خیلی سخت بود و ما هم کار راحتی نداشتیم. ملوان همیشه خوب کار می کند و با وجود باران زیاد حریف فرصت داشت اما ما خیلی خوب کار کردیم. و طبق برنامه ریزی که داشتیم توانستیم سه امتیاز را بگیریم. بالاخره بعد از چند سال موفق شدیم در این دیدار در انزلی پیروز شویم و طلسم تیم های تبریزی را بشکنیم.

او در ادامه گفت:در این بازی مرتضی اسدی یک توپ را از روی خط دروازه برگشت داد که آرش افشین زد و باید از او و بقیه بچه ها تشکر کنم. در این بازی تمام بچه ها از جان و دل مایه گذاشتند و کادر فنی هم خوب برنامه ریزی کرده بود و امیدوارم همین روند را ادامه دهیم و جواب زحمت کادر فنی را هم بدهیم.

کمالوند اعتقاد داشت مهدی کیانی در این دیدار جزو بهترین ها بود که کیانی در همین مورد گفت: باید از اقای کمالوند تشکر کنم که خیلی در این فصل به من کمک کردند. من این برد را به تمام بچه ها و کادر فنی تبریک می گویم و همه زحمت کشیدند.ما هفته به هفته بهتری می شویم و می توانیم امتیازات خوبی بگیریم. بردهای گسترش ادامه دارد و ما حسابی خودمان را برای بازی های سخت هفته های آینده آماده می کنیم. همه دیدند که در باران شدید انزلی چطور بازی کردیم و توانستیم 6 امتیاز شیرین از دو بازی بگیریم.

کیانی که نگران وضعیت تراکتور هم هست ، در این رابطه گفت:اگر بگویم نتایج تراکتور را دنبال نمی کنم دروغ گفته ام. امیدوارم تراکتور در هفته های آینده دوباره به روزهای خوبش برگردد . تونی مربی خوبی است و باید به او زمان دهند. بالاخره هر تیمی بالا و پائین دارد و من دوست دارم تراکتور قوی باشد تا مردم تبریز خوشحال شوند.

دیدگاه‌ها