کد خبر : 1263480 | 08 شهریور 1394 ساعت 01:42 | 24.6K بازدید | 0 دیدگاه

نشست خبری سرمربی بارسلونا

انریکه: می دانستم فرمالن چه کیفیتی دارد

بارسلونا امشب موفق شد دومین بازی فصل خود را با یک پیروزی یک گله دیگر به اتمام برساند. این بار مالاگا بود که با حداقل گل بازی را به کاتالان ها واگذار کرد.

انریکه: می دانستم فرمالن چه کیفیتی دارد
به گزارش "ورزش سه"، بارسا برای کسب پیروزی تا دقیقه 73 به انتظار نشست تا اینکه فرمالن جور مهاجمان این تیم را کشید و یک گل زیبا به مالاگا زد. بدین ترتیب طلسم مالاگا که در دو بازی قبلی اجازه گلزنی به بارسا را نداده بود شکسته شد.

لوئیس انریکه پس از اتمام بازی در نشست خبری خود گفت:"در مجموع خوب بودیم و هواداران صبوری کردند. می دانستیم که نتیجه بازی ممکن است در دقایق پایانی مشخص شود. برتر از مالاگا بودیم و بازی کاملی را به نمایش گذاشتیم. مالاگا در فاز دفاعی تیم بسیار خوبی بود. برای شکستن مقاومت این تیم باید به بازی سرعت داده و پاس های زیادی می دادیم."

انریکه در مورد گلزنی توماس فرمالن گفت:" از این مساله متعجب نشدم و همان زمانی که او را جذب کردیم می دانستم که چه کیفیتی دارد. او فصل گذشته مصدوم بود و هنوز هم 100 درصد آماده نیست.فرمالن یک متخصص و یک بازیکن با شخصیت است که امشب گل برتری ما را به ثمر رساند. برای او خوشحالم که قرار است بار دیگر به اردوی تیم ملی کشورش بلژیک برود. بهبودی او خبر خوبی برای تیم ملی بلژیک و بارسلوناست."

سرمربی بارسلونا در مورد نیمار نیز گفت:"با اینکه به دلیل بیماری، تمرینات کمی را پشت سر گذاشته بود اما در سطح بالایی بازی کرد. بازیکنان دیگر اگر جای او بودند حتی نمی توانستند بازی کنند."

دیدگاه‌ها