کد خبر : 1263840 | 09 شهریور 1394 ساعت 14:52 | 3.8K بازدید | 0 دیدگاه

خادم: نگرانی در خصوص ترکیب جوانان وجود ندارد

رئیس فدراسیون کشتی گفت: شاید در نگاه اول ترکیب جوان تیم‌های ملی نگران کننده باشد اما به همه آنها ایمان داریم.

خادم: نگرانی در خصوص ترکیب جوانان وجود ندارد
به گزارش "ورزش سه" و به نقل از پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان، رسول خادم اظهار داشت: باید از حضور موثر و دلگرم کننده نصرالله سجادی در کنار خودمان تشکر کنم. این حضور در کنار تیم‌هایی که قرار است در آوردگاه المپیک حضور داشته باشند و دارای حساسیت فنی هستند، بسیار حائز اهمیت و موثر است. تیم‌های ملی کشتی آزاد و فرنگی ما به سمت جوان‌گرایی سوق پیدا کرده است، به طوری که 75 درصد کشتی‌گیران رشته آزاد و 35 درصد از ترکیب ورزشکاران فرنگی را جوانان تشکیل می‌دهند.

وی با بیان این که شاید ترکیب جوان تیم‌های ملی کشتی و فرنگی در نگاه اول به دلیل انتظار مدال از باتجربه‌ها نگران کننده باشد، گفت: ما به این جوانان با غیرت ایمان و امید داریم و آرزوی‌مان این است که در سایه لطف خداوند و تلاش‌های بی‌وقفه و طاقت‌فرسای این ورزشکاران جوان و با انگیزه، انتظار مردم کشور از مجموعه کشتی کشور برآورده شود.

رئیس فدراسیون کشتی درباره مشکلات مالی این فدراسیون عنوان کرد: وزارت ورزش و جوانان همه تلاش خود را برای کمک و حمایت از فدراسیون‌هایی که شانس کسب سهیمه المپیک دارند، انجام خواهد داد و به طور قطع از کشتی به عنوان ورزش مدال‌آور در المپیک حمایت ویژه می‌کنیم.

دیدگاه‌ها