کد خبر : 1264323 | 11 شهریور 1394 ساعت 16:20 | 60.9K بازدید | 4 دیدگاه

کادنا کوپه فاش کرد

آنچه بر سر ناواس در شب دوشنبه آمد

میگل آنخل دیاز، خبرنگار مشهور اسپانیایی، شب گذشته در برنامه " El Partido de las 12" کادنا کوپه، جزئیات جدیدی از حال و روز کیلور ناواس، دروازه بان کاستاریکایی رئال در شب دوشنبه را فاش کرد.

آنچه بر سر ناواس در شب دوشنبه آمد
به گزارش "ورزش سه"، دوشنبه شب و در ساعات منتهی به پایان نقل و انتقالات تابستانی، همه منتظر رسمی شدن انتقال دخیا به رئال و ناواس به منچستریونایتد بودند و علی رغم توافقات صورت گرفته بین رئال و منچستر، با یک اشتباه اداری، هر دو انتقال ناکام ماند.

آنخل دیاز در برنامه " El Partido de las 12" کادنا کوپه فاش ساخت که ناواس ساعت 5 عصر با تماس مدیران رئال مادرید، به ترمینال شماره 1 فرودگاه باراخاس مادرید، جایی که یک هواپیمای اختصاصی برای رساندن او به شهر منچستر رزرو شده بود، فراخوانده شد.

در آن مقطع، دو باشگاه مشغول ردو بدل کردن برگه های قرارداد دخیا و ناواس بودند. ناواس همراه مدیر برنامه هایش راهی فرودگاه شد و ساعت 20.45 دقیقه، قرارداد منچستریونایتد را دریافت کرد تا پس از مطالعه آن را امضا کند. طی یک تماس تلفنی که تا ساعت 21.30 دقیقه به طول انجامید، او و مدیر برنامه هایش از تمامی جزئیات آگاهی یافته و در نهایت راضی به امضای قرارداد شدند.

ناواس بین ساعت 22 تا 23.30 در هواپیما منتظر اعلام نتیجه رسمی مذاکرات دو باشگاه نشسته بود اما با بی نتیجه ماندن مذاکرات، او از هواپیما خارج و به منزلش بازگشت. او بخاطر روشن شدن وضعیتش، پرواز به کاستاریکا برای شرکت در اردوی تیم ملی کشور خود را نیز کنسل کرده بود.

دیدگاه‌ها