کد خبر : 1265181 | 15 شهریور 1394 ساعت 17:48 | 60.8K بازدید | 2 دیدگاه

بنگستون باید یک سر و گردن بالاتر باشد

ایوانکوویچ: ارزان ترین مربی 10 سال اخیر پرسپولیس هستم

برانکو ایوانکوویچ سرمربی پرسپولیس اعتقاد دارد ارزان ترین کادر فنی در 10 سال اخیر در پرسپولیس است.

ایوانکوویچ: ارزان ترین مربی 10 سال اخیر پرسپولیس هستم
به گزارش "ورزش سه"، برانکو پیش از تمرین امروز پاسخگوی خبرنگاران بود:

تعطیلات لیگ به نفع ما شد

تعطیلات به نفع ما شد به خاطر بازیکنانی که همراه ما بودند. ما بازیکنان زیادی در تیم ملی داریم اما بازیکنانی که در اینجا بودند در 4 نوبت تمرینی حضور داشتند. در تمام تابستان بازیکنان در سه - چهار مرحله به ما ملحق شدند و آماده سازی شان یکسان نبود و به همین خاطر این تعطیلات باعث شد بازیکنان را همسان کنیم. به غیر از ماریچ و حیدریه سایر بازیکنان در سلامت کامل هستند. بازیکنان ما دو روز قبل از بازی با پیکان به اردوی تیم برمی گردند. بازیکنان ما به لحاظ آب و هوایی از شرایط دیگری می آیند اما باید خودشان را با این شرایط وفق دهند. از آنجایی که نیمی از بازیکنان فیکس مان در اختیارمان نیستند باید بازیکنان تلاش کنند خودشان را آماده کنند.

بنگستون باید یک سر و گردن بالاتر باشد

بنگستون یک روز قبل از شروع فصل به ما اضافه شد و طبیعی است سایر رقبایش در خط حمله آماده باشند. من شانس را به بازیکنان ایرانی دادم و او اگر می خواهد خودش را نشان دهد باید یک سروگردن بالاتر از بازیکنان ایرانی باشد. او پس از بازگشتش دوباره 10 روز بعد برای شرکت در اردوی تیم هندوراس به کشورش می رود.

ارزان ترین مربی 10 سال اخیر پرسپولیس هستم

من نمی دانم چرا مبالغ قرارداد را اعلام کرده اند چون در تمام دنیا این مسائل اسرار محسوب می شود. من نمی دانم گران ترین مربی هستم یا نه من با 50 درصد پائین تر از رقم مربیان جهان به ایران آمدم. من با توجه به سوابقم ارزان ترین کادری هستم که در 10 سال اخیر به ایران امده ام. من در دو جام جهانی بودم و در اسواکی سوم شدم. من قهرمان کرواسی با دینامو زاگرب و قهرمان لیگ چین شدم و در همان سال به عنوان ارزشمندترین شخصیت ورزشی چین انتخاب شدم و با تیم ملی ایران هم قهرمان بازی های آسیایی و تیم سوم جام ملت های آسیا شدیم.

به هر دو جام حمله می کنیم

قبل از بازی فولاد گفتم ما برای بهترین رده می جنگیم. شیوه تمرینی بازیکنان و روحیه شان من را خوشبین می کند. ما خیلی با کیفیت بازی می کنیم اما نتایج خوب نبود. جاه طلبی ما در لیگ و جام حذفی بالاست و به هر دو جام حمله ور می شویم. من به بازیکنانم اعتقاد دارم و ما هواداران شگفت‌انگیزمان را خوشحال می کنیم.

امیدوارم فردا پول بدهند

تا جایی که به مسائل مالی مربوط می شود همیشه یک سری مشکلات وجود دارد. ما خودمان را با این مسائل خسته نمی کنیم و امیدواریم مسوولان فردا به قول شان عمل کنند.

دیدگاه‌ها