کد خبر : 1265287 | 16 شهریور 1394 ساعت 11:14 | 9.7K بازدید | 0 دیدگاه

عزیزیان:

تلاشمان برآورده کردن آرزوی فوتبال ایران است

مربی دروازه‌بان‌های تیم امید درباره شرایط برگزاری اردوی هلند گفت: خوشبختانه اردوی خوب و با کیفیتی در هلند برپا شده و امکانات بی‌نظیری در اختیار تیم المپیک قرار گرفته است.

تلاشمان برآورده کردن آرزوی فوتبال ایران است
به گزارش "ورزش سه" و به نقل از ایسنا، سعید عزیزیان درباره شرایط دروازه‌بان‌های حاضر در اردوی تیم امید گفت: همه چیز برای تیم امید این اردو فراهم شده، از جمله زمین‌های تمرینی مناسب، سالن بدنسازی، هتل و تغذیه که در اختیار تیم امید قرار گرفته به جرات می‌توان گفت بی‌سابقه بوده است و کوچک‌ترین دغدغه‌ای وجود ندارد و باید از مدیریت تیم تشکر کرد. هر سه دروازه‌بان ما کاملا باانگیزه و بانشاط در تمرینات شرکت می‌کنند و تا به اینجا کاملا طبق برنامه از پیش تعیین شده پیش رفته‌ایم و مشکل خاصی وجود ندارد.

عزیزیان افزود: رقابت سالمی بین دروازه‌بان‌های حاضر در اردو شکل گرفته و به جرات می‌توان گفت که هر سه دروازه‌بان حاضر در اردو به بیش از 90 درصد آمادگی لازم رسیده و در بهترین شرایط به سر می‌برند.

مربی دروازه‌بان‌های تیم امید درباره حضور دروازه‌بان ایرانی‌تبار در تمرینات گفت: آریا هاشمی با صلاحدید کادر فنی در تمرینات حضور دارد و به دقت شرایط کیفی و فنی او را زیر نظر داریم تا در صورت جلب نظر کادر فنی در ادامه راه به تیم امید اضافه شود.

او درباره برگزاری دو دیدار تدارکاتی گذشته و پیروزی‌هایی که کسب شد، گفت: تیم امید دو بازی تدارکاتی خوب و مفید را برگزار کرد که شناخت خوبی از نقاط ضعف و قوت تیم به کادر فنی داد و فکر می‌کنم محک خیلی خوبی برای تمامی بازیکنان بود.

عزیزیان در پایان خاطرنشان کرد: مجموعه تیم امید نهایت تلاش خودش را برای برآورده کردن آرزوی چهل ساله فوتبال ایران و صعود به المپیک انجام می‌دهد و امیدوارم که مزد این تلاش‌ها را با شاد کردن دل مردم بگیریم.

دیدگاه‌ها