کد خبر : 1265427 | 16 شهریور 1394 ساعت 16:48 | 13.4K بازدید | 0 دیدگاه

موضوع واگذاری پرسپولیس تا هفته آینده مشخص می‌شود

انصاری‌فرد: وزارت ورزش موضع مثبتی دارد

مدیرعامل اسبق باشگاه پرسپولیس گفت: تا هفته آینده مشخص می‌شود که پرسپولیس به شرکت ملی صنعتی واگذار می‌شود یا نه.

انصاری‌فرد: وزارت ورزش موضع مثبتی دارد
به گزارش "ورزش سه" و به نقل از فارس عباس انصاری‌فرد در خصوص واگذاری باشگاه پرسپولیس به شرکت ملی صنعتی گفت: بحث اجاره در این میان مطرح نیست و بحث در اختیار داشتن مطرح شده چرا که قرار است ساختارسازی در این باره صورت بگیرد.

وی ادامه داد: بحث وزارت ورزش این است که متقاضیان چند ساله پرسپولیس را در اختیار داشته باشند و این شرکت هم برای 5-6 سال قصد دارد پرسپولیس را در اختیار داشته باشد البته تا جایی که من می‌دانم وزارت ورزش به دنبال این است که به صورت دائم پرسپولیس را واگذار کند.

مدیرعامل اسبق باشگاه پرسپولیس در پاسخ به این سؤال که چه برنامه‌هایی از سوی این شرکت برای باشگاه پرسپولیس وجود دارد، خاطرنشان کرد: به هر حال آنها یک بنگاه اقتصادی، ورزشی هستند و برنامه‌های خوبی هم دارند، ساختارسازی و اقتصادی شدن باشگاه از برنامه‌های این شرکت است و فکر نمی‌کنم که مشکلی در این باره وجود داشته باشد چرا که صفر تا 100 باشگاه پرسپولیس در اختیار آنها قرار خواهد گرفت.

وی افزود: وزارت ورزش و جوانان هم موضع مثبتی در این باره دارد و فکر می‌کنم تا هفته آینده مشخص شود که چه اتفاقی در این زمینه خواهد افتاد.

انصاری‌فرد در پایان با بیان اینکه باشگاه پرسپولیس از بحث خصوصی‌سازی خارج شده تصریح کرد: الآن بحث فرهنگی باشگاه مطرح است و مقوله‌های فرهنگی در قالب خصوصی‌سازی نمی‌روند قرار است مجلس هم این مسئله را تأئید کند و فکر نمی‌کنم مانعی در واگذاری این باشگاه وجود داشته باشد چرا که همه به دنبال این هستند که پرسپولیس خصوصی شود.

دیدگاه‌ها